سرامیک بر نوعی دیسک است که جهت برش دیسک مورد استفاده قرار گرفته می شوند. پیشرفت تکنولوژی موجب تولید و عرضۀ محصولات صنعتی متنوع در بازار شده است. فروش دیسک های سرامیک بر، صفحات سنگ بر، گرانیت بر، پرسلان بر و ... در سایز و برندهای مختلف صورت می گیرد. همانطور که می دانید، در گذشته برش مصالح ساختمانی به سختی صورت می گرفت و این مسئله خسارت مالی برای افراد به دنبال داشت چون برش به درستی صورت نمی گرفت و سنگ و گرانیت دچار شکستگی و لب پریدگی می شدند. لیکن با عرضۀ محصولاتی چون صفحات برش و دستگاه فرز یا همان دستگاه برش، افراد به سهولت می توانند سنگ، سرامیک، کاشی، آجر، مرمر و دیگر مصالح ساختمانی را با ظرافت برش دهند. برای خرید سرامیک بر به سایت مراجعه نمایید.

فروشگاه ابزار مجید توانسته به عنوان یکی از تأمین کنندگان صفحات سرامیک بر، سنگ بر، گرانیت بر، آجر بر و غیره در تهران به فعالیت خود ادامه دهد. این مجموعه متناسب با برندهای مطرح داخلی و خارجی، انواع سرامیک بر و دیگر دیسک ها را تهیه نموده و در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهند.

موارد مهم خرید سرامیک بر

هنگام خرید پرسلان بر و خرید سرامیک بر، توجه به سایز و برند دیسک ها از اهمیت بالایی برخوردار است چون میزان ضخامت دیسک، نقش بسزایی بر روی دوام و طول عمر صفحات خواهد داشت. فروش دیسک سرامیک بر بر مبنای مدل الماس به کار رفته در لبه های صفحات صورت می گیرد و عبارتند از دیسک های سرامیک بر چاکدار و دیسک های سرامیک بر یک تکه یا بی چاک می باشند.

سبک های مختلف طراحی و ساخت صفحات سرامیک بر به دلایل مختلفی صورت گرفته است و ممکن است تأثیر مستقیم بر روی کیفیت و عملکرد دیسک ها داشته باشد. زمان خرید دیسک سرامیک بر پرسلان بر و یا دیسک سرامیک بر گرانیتی و کاشی، نوع دستگاه برش باید مد نظر قرار گرفته شود.

جهت سفارش انواع سرامیک بر در سایزهای استاندارد با برندهای معتبر و کیفیت عالی می توانید به فروشگاه ابزار مجید مراجعه نمائید.

فروشگاه ابزار مجید 

02166347835

09121080200

majidakbari79@yahoo.com

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

ساعت کاری: 10 صبح الی 5 بعد از ظهر

پجشنبه ها تا 1 بعد از ظهر و جمعه ها تعطیل می باشد

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 468
نمایش همه
علاقه مندی ها ()