فروش اقساطی جک طرفداران زیادی دارد چون این خودرو از کیفیت بالایی برخوردار است. خودرو جک از محصولات کشور چین است که توسط گروه خودروسازی بهمن موتور در ایران مونتاژ می شود و شامل انواع تیپ سواری و شاسی بلند می باشند. ارائه خدمات فروش اقساطی جک به مشتریان، فرصتی می دهد، که بتوانند با شرایط عالی، اتومبیل مورد دلخواه خود را با قیمت مناسب خریداری کنند. سال های اخیر به دلایل مختلف، شاهد افزایش قیمت خودرو در داخل کشور بوده ایم و این مسئله موجب شده تا افراد کمتری بتوانند به صورت نقد اتومبی خود را خریداری کنند. این مسئله در رابطه با فروش خودروهای جک نیز صدق می کند.

جهت خرید اقساطی جک، می توانید با مجموعۀ فرنام خودرو تماس حاصل فرمائید. این مجموعه به صورت تخصصی در حوزۀ خرید و فروش نقد و اقساط خودروهای داخلی و خارجی در تهران و شهرستان ها فعالیت می کنند.

فروش اقساطی جک S5

امروزه جهت جلب رضایت مشتریان، توسط گروه های عرضه کنندۀ خودرو، خدمات فروش اقساطی جک S5، فروش اقساطی جک S3 و فروش اقساطی جک سری J ارائه می شود. بدین ترتیب افراد با برنامه ریزی مالی به سهولت می توانند از امکان فروش اقساطی خودرو، اتومبیل مورد پسند خود را با شرایط عالی تهیه کنند.

هم اکنون توسط برخی از مجموعه های معتبر لیزینگی، شاهد فروش اقساطی جک با تحویل آنی خودرو به خریدار می باشیم. این مسئله بیش از گذشته رضایت مندی مشتریان را برآورده ساخته است. خودروهای جک به دلیل عملکرد فنی و طراحی ظاهری جالب و جذابی که دارد، افراد زیادی خواستار خرید خودروهای جک هستند و عرضۀ خدمات فروش اقساطی خودروهای جک، موجب شده تا افرادی بیشتر به سمت و سوی خرید این خودرو گرایش پیدا کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط کلی فروش اقساطی کرمان موتور مانند جک با سری های S و J می توانید با گروه فرنام خودرو تماس بگیرید.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 273
نمایش همه
علاقه مندی ها ()