فروش اقساطی خودرو توسط نمایندگی و فروشگاه های معتبر در سطح کشور به مشتریان ارائه داده می شود. توجه داشته باشید، افرادی که علاقه مند به خرید اتومبیل هستند ولی متأسفانه دسترسی به پول نقد ندارند، می توانند از خدمات فروش اقساطی خودرو  های داخلی استفاده نمایند. عموم مردم جهت تسریع بخشیدن به فعالیت های روزمره و انجام کارهای تفریحی و مسافرت علاقه مند به خرید اتومبیل هستند. پیش از خرید اقساطی خودروهای تولید شده کمپانی های مختلف باید به خوبی مشخصات فنی هر یک از خودروها را بشناسید و سپس آنها را برای خرید انتخاب کنید. در صورتی که شما می خواهید مدل های صفر این خودروها را از فرنام خودرو خریداری کنید باید به خوبی بدانید کیفیت آنها عالی است و متناسب با نیاز شما می باشند.

شیوه خرید خودرو از طریق فرنام خودرو به دو صورت می باشد. شما می توانید به صورت نقدی آنها را خریداری کنید که این روش برای آن دسته از افرادی که توانایی مالی بالایی دارند بهترین انتخاب می باشد. در صورتی هم که نمی توانید هزینه خریداری را به صورت نقد پرداخت کنید بهتر است از خدمات فروش اقساطی خودرو توسط گروه فرنام خودرو استفاده نمایید. این مجموعخ شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی را برای شما آسان تر می سازد تا بتوانید به راحتی خرید خود را انجام دهید.

انتخاب بهترین نمایندگی فروش اقساطی خودرو :

یکی دیگر از نکاتی که زمان خرید خودروهای اقساطی مانند خرید اقساطی کوئیک باید به آن دقت نمایید، این است که به دنبال بهترین نمایندگی فروش باشید. نمایندگی های بسیار زیادی هستند که فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی را بر عهده دارند. گروه فرنام خودرو یکی از بهترین نمایندگی های فروش اقساطی خودروهای کرمان موتور، ایران خودرو، سایپا، بهمن موتورز و ... شناخته می شود. شرایط خرید اقساطی خودرو را می توانید به واسطۀ کارشناسان فروش آشنایی یافته و از آنها برای خرید خودور استفاده نمائید. بنابراین شما می توانید به راحتی هر یک از انواع خودروهای قسطی و نقدی کمپانی های داخلی و خارجی را از طریق این مجموعۀ معتبر خریداری نمائید.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 243
نمایش همه
علاقه مندی ها ()