فروش اقساطی ایران خودور مشمول کلیۀ محصولات شرکت خودروسازی ایران خودرو می شود. افرادی که خواستار خرید محصولات ایران خودرو هستند، می توانند از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو جهت خرید اتومبیل با پرداخت اقساط کوتاه مدت و بلند مدت استفاده نمایند. خدمات فروش اقساطی ایران خودرو به افراد این امکان را می دهد که بتوانند در مدت زمان کوتاه، مالک خودرو شوند.  

فرنام خودرو دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ فروش خودروهای داخلی در سطح کشور است. افرادی که علاقه مند به خرید خودروهای پژو ، دنا، رانا، گروه تارا، سمند و غیره هستند، می توانند متناسب با توان مالی، از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو بهره گیرند.

تسهیل شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو

نکتۀ مهمی که در رابطه با مسئله فروش اقساطی ایران خودرو وجود دارد، زمان تحویل اتومبیل، تعداد و میزان مبلغ پیش پرداخت است. بدین وسیله می توانید با مراجعه به مراکز معتبر عرضه کنندۀ خودرو، از مناسب ترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو، جهت خرید خودروهای این مجموعه استفاده نمائید. سال های اخیر شرایط فروش اقساطی خودرو تسهیل شده است و این مسئله موجب شده تا افراد بیشتری تمایل به خرید اقساطی خودرو داشته باشند چون با گذشت زمان و افزایش تورم سالانه، قیمت خودرو نیز افزایش می یابد.

امکان پرداخت حداقل پیش قسط، افزایش تعداد اقساط و کاهش مبلغ قسط، تسریع بخشیدن در زمان تحویل اتومبیل، تحویل سند بنام و شرایط آسان جهت ارائه ضامن از موارد مهمی هستند که هنگام استفاده از خدمات فروش اقساطی خودرو در نظر گرفته می شوند. افزایش قیمت خودرو، موجب شده تا خیلی از افراد به سهولت نتوانند اتومبیل مورد پسندخود را خریداری کنند. بدین ترتیب فروشندگان عرضۀ اتومبیل جهت ادامۀ فعالیت خود، در تلاش هستند، شرایط بهتری پیش روی مشتریان قرار دهند، تا بدین وسیله بتوانند موفق به خرید اتومبیل شوند.

جهت خرید خودرو های داخلی می توانید با کارشناسان فروش فرنام خودرو مشورت نمائید.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 238
نمایش همه
علاقه مندی ها ()