فروش اقساطی سایپا در شرکت آرشا خودرو:

فروش اقساطی در شرکت آرشا خودرو - دیباچه:

در سال ۱۳۴۴ کمپانی اتومبیل سازی سایپا با یک شرکت فرانسوی به نام سیتروئن همکاری خود را آغاز نمود و خودرویی که همه ما آن را می شناسیم را به بازار عرضه کرد، این خودرو با نام ژیان معروف می باشد. در طول این سال‌ ها فعالیت های متعددی در این کمپانی صورت گرفته است و جاده پر فراز و نشیب موفقیت را این کمپانی به خوبی طی نموده است و محصولاتی بسیار محبوب و پرفروش را به بازار عرضه کرده است به همین جهت  خرید و فروش اقساطی سایپا به شکل گستر ده ای انجام می شود.

 فروش اقساطی در شرکت آرشا خودرو - تحویل فوری اقساطی خودرو های سایپا:

با در نظر گرفتن محبوبیت اتومبیل های کمپانی سایپا و گستردگی تقاضا برای این محصولات این کمپانی فعالیت خود را در زمینه فروش اقساطی محصولات خود آغاز نموده است. این موضوع را سال ها است که کمپانی سایپا انجام می دهد در نوین ترین اقدام به  فروش خودرو این کمپانی تحویل فوری اضافه شده است، بنابراین خریداران می توانند به راحتی صاحب اتومبیل شوند بدون اینکه مبلغ کامل آن را بپردازند.ف

فروش اقساطی در شرکت آرشا خودرو - تحویل فوری اتومبیل تیبا:

مطمئناً امروزه همه خودرو تیبا را می شناسند. این خودرو تقریباً مشابه پراید می باشد اما شاسی آن بسیار تقویت شده است، البته از امتیازات متفاوتی نیز نسبت به پراید برخوردار می باشد. موتوری که در خودروی تیبا تعبیه شده است قدرتی در حدود ۸۰ اسب بخار را دارا می باشد، این موتور یک و نیم لیتری است.

مطلب پایانی درباره شرکت آرشا خودرو:

خریداران گرامی چنانچه تمایل به استفاده از خدمات فروش اقساطی سایپا دارند حتماً به شرکت معتبر و نام آشنای آرشا خودرو مراجعه کنند و از خدمات کم سابقه و بی نظیر این مجموعه بهره مند شوند.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 230
نمایش همه
علاقه مندی ها ()