آموزش از راه دور فرصت ایده آل برای افرادی است، که به دلایلی نمی توانند در مدارس حضوری شرکت داشته باشند. بدین ترتیب از آموزش عقب می مانند و نتایج منفی بر روحیات شخصی دانش آموزان خواهد داشت. در همین راستا مؤسسه آموزش و پرورش به مدیران اجازه داده، تا در صورت تمایل، با راه اندازی مدارس  خدمات آموزش از راه دور ، خدمات آموزشی به چنین دانش آموزانی در اقصی نقاط کشور ارائه دهند.

مدرسۀ آموزش از راه دور

آموزش الکترونیکی در مدارس مجازی به واسطۀ وسایل دیجیتالی چون موبایل، تبلت و کامپیوتر صورت می گیرد. به طور کلی برگزاری کلاس آنلاین توسط نرم افزارهای مشخص انجام می گیرد. با توجه به گستردگی فضای اینترنت در سطح جهان، شاهد گسترش مدارس آموزش الکترونیکی در سطح جهان می باشیم. سال های اخیر شاهد رونق راه اندازی مدارس آموزش از راه دور تحت آموزش و پرورش می باشیم. بدین ترتیب دانش آموزانی که در دوره های متوسطه و بالاتر قرار دارند، می توانند به واسطۀ مدارس آموزش الکترونیکی، ثبت نام نموده و از طریق شبکۀ اینترنتی برگزاری کلاس های آنلاین صورت می گیرد. بدین وسیله می توان تعامل و ارتباط دو سویه را بین دانش آموزان و معلمین ایجاد نمود.

امروزه نقش آموزش الکترونیکی و خدمات آموزش مجازی جایگزین آموزش های سنتی شده است. به واسطۀ امکانات مدرسه آموزش از راه دور و برگزار کلاس آنلاین در طولانی مدت می توان صرفه جویی مالی و زمانی داشت. امروزه آموزش مجازی توانسته دنیای آموزش و پرورش را تغییر دهد و به سمت و سوی مدارس هوشمند سوق دهد. بدین ترتیب دسترسی معلم و دانش آموزان توسط منابع عظیم آموزش محور دیجیتال صورت می گیرد.

با این هدف مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها با مدیریت آقای مهدی کاشیها فعالیت خود را در حوزۀ آموزش مجازی آغاز نموده اند.

جهت ثبت نام در دوره های آموزش از راه دور می توانید به مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها مراجعه کنید.

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 419
نمایش همه
علاقه مندی ها ()