فروش اقساطی خودرو در شرکت مبین خودرو - دیباچه:

عموماً در کشور ما در فصل های تابستان و بهار عموم مردم تمایل به خرید و فروش خودرو دارند. مطمئناً در امر خرید خودرو فروش اقساطی آن بسیار محبوب و پر طرفدار می باشد زیرا به راحتی اقشار مختلف جامعه می توانند با این امکان صاحب خودرو شوند و در این فصول سفرهای بسیار مفرح و راحتی را در کنار خانواده خود داشته باشند. در پیرو این رسالت مردمی و انسانی شرکت مبین خودرو اقدام به ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو کرده است، در ادامه این مقاله سعی می‌کنیم در خصوص فروش اقساطی خودرو توضیحات مناسبی را ارائه کنیم. چنانچه تمایل دارید در این زمینه اطلاعاتی کسب کنید با ما همراه باشید.

فروش اقساطی خودرو در شرکت مبین خودرو - فروش اقساطی اتومبیلهای ایران خودرو:

کمپانی معروف ایران خودرو تنوع بسیار گسترده ای دارد، این کمپانی همواره در تلاش بوده است تا نیاز خریداران را شناسایی کرده و برآورده نماید. دلیل افزایش قیمت در محصولات ایران خودرو تحریم ها و واردات خودرو های خارجی می باشد. با این اوصاف اکثر خریداران تمایل به خرید خودرو هایی با شرایط فروش اقساطی خودرو دارند زیرا برای آنها صرفه اقتصادی خواهد داشت. امکان خرید مستقیم از کمپانی و یا زیر مجموعه های این کمپانی ها میسر می باشد، یکی از شرکت های مطرح در این خصوص شرکت مبین خودرو می باشدکه طرح ویژه فروش اقساطی خودرو را به بهترین شکل ارائه می دهد.

فروش اقساطی خودرو در شرکت مبین خودرو - نکات مهم در زمان عقد قرارداد شرایط فروش اقساطی خودرو:

بدیهی است که در بحث فروش اقساطی خودرو نکاتی وجود دارد که حتماً باید توسط خریدار در نظر گرفته شوند. این نکات عبارت است از:

۱. وجود مجوز رسمی برای نمایندگی ها و شرکت های عرضه کننده خودرو الزامی می باشد

۲. به فروشندگانی که فاقد اعتبار هستند به هیچ عنوان اعتماد نکنید

۳. شرایط قانونی فروش اقساطی خودرو مانند شرایط فروش اقساطی ایران خودرو  قبل از اقدام به خرید حتماً توسط خریدار کاملا بررسی شوند

۴. کسب اطلاعات دقیق توسط خریدار در خصوص مدارک اخذ شده توسط شرکت های فروش خودرو.

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 187
نمایش همه
علاقه مندی ها ()