شرکت تایر ایرانیان از مجموعه های خوشنام فروش لاستیک لاسا و دیگر تایرهای اروپایی و آسیایی به قیمت نمایندگی و در مدل های مختلف تابستانی، زمستانی و چهارفصل با مناسب ترین قیمت و تضمین اصل بودن و کیفیت کالاست. لاستیک از اجزاء مصرفی و بسیار مهم در سیستم انتقال قدرت خودروهاست و ایمنی و سلامت سرنشیان به کیفیت و  دوام این تایرها وابسته است، بنابراین باید همواره مراقب وضعیت تایرها و تعویض به موقع آن ها بود تا بتوان از رانندگی در جاده های کوهستانی و کویری نهایت لذت را برد. خرید لاستیک لاسا را از سایت انجام دهید. 

لاستیک لاسا از تولیدات کمپانی بزرگ بریجستون ژاپن است، که از نظر ایمنی و فرمان پذیری در سطح بسیار بالایی قرار دارد و  در سراسر دنیا طرفداران بسیار پیدا کرده است. از مهمترین عوامل تأثیر گذار در قیمت لاستیک لاسا می توان به نوسانات ارزی، میزان عرضه و تقاضا، هزینه های واردات و حمل و نقل، کیفیت تولید، نوع و ابعاد تایر و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، متقاضیان این محصولات با مراجعه به شعب نمایندگی این برند معتبر ژاپنی می توانند انواع لاستیک لاسا را با قیمتی مناسب تر و ارزان تر از بازار آزاد و دیگر مجموعه های عرضه تایر تهیه کنند.

ویژگی های لاستیک لاسا

لاستیک لاسا از پرمخاطب ترین تایرهای ژاپنی و وارداتی است که برای انواع خودروهای سواری، ون، آمبولانس، شاسی بلند و غیره یک گزینه بسیار مناسب و ایده آل می باشد، این تایرها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، و به مراتب در کاهش مصرف سوخت و هزینه های تعمیر و نگهداری خودروها عملکرد بسیار موثری دارند. از مهمترین ویژگی های لاستیک لاسا ژاپن می توان به نرمی و انعطاف پذیری، چسبندگی مناسب، سبکی، فرمان پذیری عالی، قیمت خرید لاستیک مناسب و تیوبلس بودن آن ها اشاره کرد. طراحی آج ها در این تایرها بسیار حرفه ای است، بطوریکه میزان سایش نامتقارن و نامنظم را به حداقل ممکن می رساند، و با دورکردن آب، شن و سنگریزه در روزهای بارانی در نهایت به افزایش عمر بیشتر تایرها کمک می کند.

 

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 238
نمایش همه
علاقه مندی ها ()