کمپرسور اسکرو نحوه کار کرد متفاوتی را در میان کمپرسور ها داشته و این باعث به وجود آمدن مزایای بسیاری شده و این کمپرسورها در کارخانجات بیشتر از سایر انواع مورد استفاده قرار می گیرند. کمپرسور اسکرو دارای سیلندر بوده و در داخل سیلندر از موتورهایی استفاده شده است که این روتورها چرخش دارند و به شکل مارپیچ هایی در داخل سیلندر قرار گرفتند در واقع هوای ورودی به وسیله این موتورها به چرخش در آمده و به جلو رانده می شود و با ورود پی درپی هوا به سمت خروجی به صورت متراکم در آمده و مولکول های آن به هم نزدیک می‌شوند و در نهایت حجم آن کاهش پیدا می‌کند و در نتیجه هوای فشرده شده می تواند از خروجی بیرون بیاید و مورد استفاده قرار گیرد، کارکرده کمپرسور اسکرو طوری طراحی شده تا بتوانند بهترین تاثیر را در فشرده چه سازی انجام دهد و داشته باشد. برای خرید کمپرسور اسکرو به سایت مراجعه کنید.

کمپرسور روغنی و غیر روغنی

 کمپرسورها به طور کلی در دو نوع روغنی و غیر روغنی تقسیم‌بندی می‌شوند . کمپرسور روغنی همانطور که از نامش مشخص است از روغن جهت روانکاری و جلوگیری از اصطکاک قطعات به کار می‌ گیرد و به همین جهت قطعات می‌توانند عمر بالاتری را داشته باشند در مقابل کمپرسور اسکرو هایی با نام کمپرسور خشک یا غیر روغنی وجود دارند که در این نوع دستگاه از هیچگونه روغنی استفاده نشده است و این دستگاه ها به دلیل است اصطکاک قطعات دوام کمتری دارند اما از کمپرسورهای خشک می ‌توان به دلیل استفاده نکردن از روغن برای صنایع دارویی و غذایی بهره برد در صورتیکه از کمپرسورهای روغنی در صنایع دیگر استفاده میشود.

فروش کمپرسور اسکرو

 شرکت هوا مدار از مجموعه های فعال در زمینه فروش کمپرسور ها می ‌باشد، این مرکز انواع کمپرسورهای اسکرو را نیز با قیمت های بسیار مناسب به فروش رسانده و مشتریان به راحتی از طریق اینترنت خرید خود را انجام می دهند. 

 شرکت هوامدار  

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 507
نمایش همه
علاقه مندی ها ()