شرکت تابلو ساز اچ دی سالهاست که با استفاده از یک تیم حرفه ای و خلاق در زمینه طراحی و تولید انواع تابلو چلنیوم با مناسب ترین قیمت فعالیت می کند، و در این زمینه تمامی اطلاعات مورد نیاز مشتریان را به صورت آنلاین و یا تلفنی در اختیار آنان قرار می دهد. این مرکز معتبر با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین متریال مصرفی در تمامی بخش های طراحی و اجرای این تابلوهای تبلیغاتی توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید. از انواع ساخت تابلو چلنیوم باکیفیت که در این مجموعه بزرگ تبلیغاتی تولید می شود می توان به تابلو چلنیوم دوبل، تابلو چلنیوم کریستال، تابلو چلنیوم طلایی، تابلو چلنیوم لبه پانچ و غیره اشاره کرد، که با کیفیت بسیار بالای طراحی و به صورت هنرمندانه و توسط افراد حرفه ای و ماهر در این صنعت برش داده می شوند، البته مدت هاست که از دستگاه برش لیزری نیز برای جداکردن حروف پلکسی استفاده می کنند، که سرعت اجرای بیشتری دارد، و به سرعت مورد توجه این مراکز و مشتریان قرار گرفته است.

خصوصیات تابلو چلنیوم

نوع متریال مصرفی در طراحی و تولید انواع تابلو چلنیوم و دیگر تابلوهای تبلیغاتی  نقش بسیار پررنگی دارند، زیرا این تابلوها تمام مدت را در معرض باران های اسیدی، گرد و غبار، طوفان و اشعه نور خورشید هستند، بنابراین این تابلوهای درخشان باید از مقاومت کافی  در برابر عوامل محیطی مختلف برخوردار باشند. رنگبندی متنوع، عمر طولانی، انعطاف پذیری در سایز و ابعاد، مصرف پایین انرژی، قابلت شست و شو و بسیاری موارد دیگر از مهمترین خصوصیات تابلو چلنیوم هستند، که از هرجهت این آن ها را برای صاحبان مشاغل  ایده آل می سازد. برای سفارش ساخت تابلو ال ای دی روان به سایت مراجعه کنید. 

استفاده از این تابلوهای تبلیغاتی زیبا به دلیل جذب مشتریان و زیبایی خیره کننده ای که دارند، بسیار متداول شده است، و می توان در سردرب آموزشگاه ها، فروشگاه ها، موسسات مالی و اعتباری، مجموعه های خدماتی و مراکز درمانی نمونه هایی از تابلو چلنیوم را مشاهده کرد. 

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 420
نمایش همه
علاقه مندی ها ()