سوئیچ ولوو دارای کددهی اختصاصی است که به واسطۀ آن اتومبیل از نظر ایمنی، ضد سرقت خواهد بود. ولوو از برندهای معتبر خودروسازی اروپا محسوب می شود و محصولات با کیفیتی به بازار مصرف جهان عرضه نموده است.

در داخل کشور، به جهت تحریم هایی که در خصوص واردات خودروهای خارجی وجود دارد، تهیۀ سوئیچ ولوو و بنز نسبت به خودروهای داخلی دشوار است. در حالت کلی، هر زمان احتمال گم شدن سوئیچ و ریموت وجود دارد، بنابراین مراکز تخصصی ساخت سوئیچ خودروهای لوکس به شما کمک می کند که بتوانید سفارش خدمات ساخت سوئیچ بنز مورد نظر خود را داشته باشید.

چندین سال است که تهران کار کی فعالیت حرفه ای خود را در حوزۀ ساخت سوئیچ و ریموت بنز، ولوو، بی ام دبلیو، پورشه و غیره آغاز کرده است و هم اکنون قادر به ساخت انواع سوئیچ ولوو در مدت زمان کوتاه و قیمت مناسب می باشد.

نکات مهم سفارش سوئیچ ولوو

نکات مهمی در رابطه با سفارش سوئیچ بنز و ولوو وجود دارد و در ادامۀ متن به آن اشاره می کنیم. جهت ساخت ریموت و سوئیچ ولوو، همراه داشتن سوئیچ و ریموت اصل باعث کاهش قیمت سوئیچ ولوو می شود. این در حالی است که عدم وجود ریموت و سوئیچ بنز و دیگر خودروهای لوکس اصل، باعث افزایش مدت زمان ساخت و همچنین قیمت ساخت سوئیچ یدک بنز بیشتر می شود. البته مدل بنز نیز به نوبۀ خود، تأثیر قابل توجهی بر هزینۀ ساخت سوئیچ خودروهای لوکس خواهد داشت.

به طور کلی، از ابتدای انجام سفارشات ساخت سوئیچ ولوو ، بنز و دیگر خودروهای لوکس خارجی، تأییدیه از کمپانی خودروسازی دریافت می شود و حین اجرای کار، داشتن اکانت ویژه برای بخش پروگرام ضرورت دارد.

تهران کار کی به دلیل نوع تخصصی که در حوزۀ ساخت انواع ریموت و سوئیچ بنز و دیگر ماشین آلات خارجی دارد. به صورت کاملاً قانونی، پروسۀ ساخت سوئیچ یدک ولوو و خودروهای لوکس دیگر را انجام می دهد.

 تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

02177586296

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 232
نمایش همه
علاقه مندی ها ()