مجموعه معتبر تابلوساز اچ دی از باسابقه ترین و خوشنام ترین مراکز اجرای انواع تابلو ال ای دی ثابت و روان با مناسب ترین قیمت و بالاترین سطح کیفی است، که در طول مدت فعالیت خود در این بازار پر رونق تبلیغاتی با ارائه جدیدترین و به روز ترین طراحی ها توانسته از جایگاه و اعتبار خود در عرصه رقابتی پشتیبانی نماید. این مرکز مجرب دارای کادری باتجربه، هنرمند و ماهر در زمینه طراحی انواع تابلوهای تبلیغاتی است، که تمامی سفارشات مشتریان را بادقت، ظرافت، کیفیت و طراحی زیبا و منحصر به فرد به انجام می رساند و با اطمینان کامل می توان پروژه های خود را به آن ها واگذار کرد. ساخت تابلو ال ای دی ثابت از سری تابلوهای تبلیغاتی است که برخلاف انواع تابلو ال ای دی روان امکان تغییر نوشته ها و طراحی دوباره انمیشن و افکت های آن وجود ندارد، این تابلوها در شب زیبایی خیره کننده ای دارند و اغلب فعالان اقتصادی از آنها برای جلب توجه مشتریان استفاده می کنند. قیمت تابلو ال ای دی ثابت در مقایسه با دیگر تابلوهای تبلیغاتی نظیر چلنیوم، ال ای دی روان و غیره بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر است. 

مزایای استفاده از تابلو ال ای دی ثابت

تابلو ال ای دی ثابت از کم هزینه ترین تابلوهای تبلیغاتی است که در جذب مخاطب عملکرد بسیار خوبی دارد، و می توان با استفاده از انواع قابلیت های رقص نور، چشمک زن و افکت زیبایی و کارایی آن را چند برابر نمود. برای سفارش ساخت تابلو چلنیوم  به سایت مراجعه کنید. 

از مهمترین مزایای استفاده از تابلو ال ای دی ثابت می توان به نمایش مستقیم و دید کامل در تمامی ساعات شبانه روز، ضد آب، ضد ضربه، استحکام بالا، مصرف بهینه برق، انتقال یکباره پیام، هزینه های پایین تعمیر و نگهداریو بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که سبب شده استفاده از این نوع تابلوها در تبلیغات همواره طرفداران خود را حفظ نماید.

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت لایت

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 468
نمایش همه
علاقه مندی ها ()