از مهمترین کاربردهای انواع نایلون عریض در صنعت می توان به مسقف نمودن کارگاه ها، گلخانه ها، جداسازی محوطه های کارگاهی و واحدهای تولیدی، پوشاندن اثاثیه و مصالح در برابر باران و نورخوشید و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، علاوه بر این عایق بودن این محصولات پلیمری در برابر سرما و گرما از دیگر ویژگی های نایلون عریض بوده،  که سبب افزایش سفارشات این محصولات در واحدهای تولیدی شده است. متقاضیان خرید نایلون عریض و باکیفیت با مراجعه به مجموعه های بزرگ تولیدی می توانند این محصولات را به صورت مستقیم و بی واسطه با ارزان ترین قیمت و به صورت آنلاین و غیرحضوری خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند. نایلون عریض کاربردهای بسیار زیادی در صنعت دارد و اغلب می توان آن ها را در عرض های 10 تا 80 سانتی متر و ضخامت های 300 میکرون خریداری کرد، البته این امکان برای متقاضیان این محصولات وجود دارد تا این محصولات را در ابعاد و اندازه های دلخواه و مورد نظر خود سفارش دهند، و در کوتاه ترین زمان ممکن از سراسر کشور تحویل بگیرند.

فروش نایلون عریض در ابعاد سفارشی

فروشگاه آنلاین دریا پلاستیک از خوشنام ترین واحدهای خرید نایلون استرچ و نایلون عریض در ابعاد سفارشی  و دلخواه مشتریان است، که با برقراری ارتباط مستقیم این واحد بزرگ تولیدی با مشتریانش توانسته گامی مثبت در جهت کاهش هزینه های خرید و فروش نایلون عریض و دیگر محصولات تولیدی این گروه از قبیل نایلون حبابدار، نایلون شیرینگ و فیلم استرچ بردارد و اعتماد مشتریان را جلب نماید.

ارسال فوری و مطمئن کالا با بهترین بسته بندی و در کوتاه ترین زمان ممکن از مهمترین خدماتی است که این واحد بزرگ تولیدی در اختیار مشتریان خود در سراسر کشور قرار می دهد. بنابراین متقاضیان خرید نایلون عریض ارزان و باکیفیت با مراجعه به سایت فروشگاهی این مجموعه می توانند، محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن ها را مطابق با تمامی تعرفه ها و مزایای شرکتی از سراسر کشور تحویل بگیرند.

شرکت دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: سه راه آدران - شهرک صنعتی کاظم آباد صنعت ۸ پلاک۳

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 408
نمایش همه
علاقه مندی ها ()