داربست فلزی از رایج ترین انواع داربست موجود در حوزۀ ساخت و ساز می باشد. از مهمترین ویژگی های داربست فلزی می توان به کاربرد لوله های فولادی با قطر 3/49 میلی متر که با عنوان لوله های 5 سانتی متری شناخته می شوند، اشاره نمود. حداقل ضخامت لوله های داربست فلزی برابر با 4 میلی متر است و سپس به وسیلۀ بست به یکدیگر متصل می شوند. داربست فلزی پایه دار به عنوان یکی از سازه های کاربردی است که هنگام ساخت و ساز در کنار ساختمان نصب می شود و به کمک سکوهایی که در داربست نصب می شود، جهت ایستادن و انجام فعالیت های ساختمانی استفاده می شود.

شرکت داربست دلتا دارای سابقۀ طولانی مدت در حوزۀ فروش داربست فلزی با قیمت مناسب در سطح تهران می باشد. این مجموعه مجهز به کلیۀ تجهیزات اجرای داربست است و می توانند شما را در این حوزه راهنمایی کنند.

خرید و نصب داربست فلزی

در حال حاضر شرکت های ساخت و ساز عمرانی که در حوزۀ اجرای پروژه های ساختمانی و عمرانی فعالیت دارند، جهت تأمین داربست مورد نیاز خود، با شرکت های عرضه کنندۀ داربست هماهنگ می کنند و بدین وسیله با قیمت ارزان و دریافت خدمات نصب، داربست فلزی مورد نیاز را خریداری و یا اجاره می کنند.

لوله های عمودی، لوله های افقی، لوله متصل کننده، سکوی کار، پایه فلزی بین لوله استاندارد، گیره نگه دارنده قرنیز، تخته های موجود در داربست فلزی، کستور که به عنوان چرخ در داربست مورد استفاده قرار گرفته می شود، تختۀ کوتاه و ... برخی از اجزای اصلی داربست فلزی هستند که هنگام  خدمات نصب داربست مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

شرکت داربست دلتا یکی از شرکت های شناخته شده در حوزۀ توزیع داربست فلزی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و هم اکنون با نازل ترین قیمت، قادر به ارائه خدمات فروش، اجاره و نصب داربست می باشند.

 

 شرکت داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 489
نمایش همه
علاقه مندی ها ()