قیمت روز لاستیک بر اساس فاکتورهای متعددی مشخص می شود، که مهمترین عامل، قیمت روز ارز است. اگر قصد خرید تایر خودروی خود را دارید، توجه به مشخصات فنی اتومبیل ضرورت دارد. چرا که تایرهای مختلف، بر اساس مدل اتومبیل های مختلف ساخته می شوند که دارای مشخصات حداکثر تحمل وزن، حداکثر سرعت مجاز و فشار باد تایر و غیره می باشند. جهت اطلاع دقیق از قیمت روز انواع لاستیک سواری، به شما کمک می کند که متناسب با بودجه ای که در نظر گرفته اید، تایر اتومبیل را با قیمت مناسب خریداری کنید.

جهت سفارش غیر حضوری تایر و همچنین اطلاع از قیمت روز انواع لاستیک ایرانی و خارجی، پیشنهاد می کنیم نگاهی به محصولات وب سایت رسمی فروشگاه لاستیک هم پا بیندازید.

قیمت روز لاستیک خارجی

قیمت روز لاستیک خارجی به قیمت آنلاین ارز بستگی دارد. در واقع به دلیل وارداتی بودن تایرهای خارجی، بی ثباتی نرخ ارز موجب بی ثبات شدن تایر شده است و هم اکنون می توانید شاهد فروش انواع لاستیک با قیمت های متفاوت در سطح بازار باشید. اگر قصد خرید لاستیک دارید، اطلاع از قیمت روز لاستیک های خارجی، به شما کمک می کند که بتوانید مناسب ترین برند لاستیک سواری و غیر سواری را جهت اتومبیل خود خریداری کنید.

خرید لاستیک با کیفیت برای اتومبیل یک نیاز محسوب می شود چون نقش مهمی بر روی سرعت و فرمان پذیری تایر خواهد داشت. هنگام خرید و فروش تایر، توجه به مشخصات فنی تایر ضرورت دارد، در این صورت متناسب با مدل اتومبیل، مناسب ترین تایر را خریداری می کنید. با راه اندازی فروشگاه های اینترنتی لاستیک، امکان خرید اینترنتی تایر مانند خرید لاستیک هانکوک و همچنین اطلاع از قیمت روز انواع لاستیک برای شما به راحتی صورت می گیرد.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لاستیک هم پا، امکان اطلاع از قیمت آنلاین انواع لاستیک برای شما مشتریان گرامی فراهم می باشد.

 

 فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 217
نمایش همه
علاقه مندی ها ()