تابلو نقاشی در ابعاد و متریال مختلف طراحی می شوند و در دسترس خریدار قرار گرفته می شوند. سال های اخیر خلاقیت هنری را می توان در طراحی تابلوی نقاشی مشاهده نمود. در واقع شاهد فروش تابلو نقاشی به سبک های مختلف می باشیم. نصب تابلو بر روی سطح دیوار در نمای دکوراسیون پذیرایی، اتاق ها، محیط های اداری و تجاری و غیره جلوۀ خاصی به زیبایی دکوراسیون می بخشد. به همین دلیل، همواره شاهد طراحی انواع تابلو نقاشی به سبک های کلاسیک و مدرن با متریال متفاوتی در سطح جهان می باشیم.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس با راه اندازی فروشگاه عرضۀ تجهیزات دکوراسیون خانگی و اداری، توانسته با توسعۀ محصولات فروشگاه، امکان سفارش و خرید تابلو نقاشی را برای خریداران، فراهم کرده است.

خرید تابلو نقاشی لوکس

امروزه عموم مردم، در تلاش هستند، با استفاده از وسایل دکوراتیو مدرن و زیبا، جلوه ای خاص به نمای دکوراسیون سالن پذیرایی، محیط اداری و غیره ببخشند. انتخاب نوع تابلو دیواری، بر جلوه و زیبایی دکوراسیون می افزاید. به همین علت است که بر روی سطوح هر دیواری در نمای داخلی ساختمان، کاربرد تابلو به سبک های مختلف قابل مشاهده می باشد. استقبال از فروش تابلو نقاشی، به دلیل محبوبیت این سبک از طراحی تابلو است. فروشگاه های عرضه کنندۀ وسایل دکوراسیون، در لیست محصولات فروشگاه، عرضۀ انواع تابلو نقاشی لوکس و زیبا به سبک های مدرن و کلاسیک با قیمت ارزان و گران مشهود است.

تابلو نقاشی طرح مناظر طبیعی، تابلو نقاشی طرح شخصیت های علمی و فرهنگی، تابلو نقاشی طرح شکوفه های بهاری، تابلو نقاشی طرح اشکال انتزاعی و ... برخی از دسته بندی های مختلف طراحی تابلو نقاشی محسوب می شوند. عموم مردم متناسب با سلیقه و طرح تابلو، یکی از آنها را انتخاب نموده و در نمای دکوراسیون قرار می دهند.

امروزه طراحی تابلو نقاشی با متریال متفاوتی چون آبرنگ، رنگ روغن، سیاه قلم، پاستل، مداد رنگی، رنگ آکریلیک و غیره صورت می گیرد. با وجود دستگاه های چاپ دیجیتال پیشرفته، امکان فروش تابلو نقاشی چاپی در طرح های متنوع و جذاب را بوجود آورده اند. ایجاد تنوع در سبک های طراحی تابلو نقاشی مدرن و لوکس، همچنان محبوبیت این سبک از تابلوهای دیواری حفظ شده است.

قیمت خرید تابلو نقاشی مانند خرید تابلو های نقاشان معروف متغیر است چون عوامل متعددی بر روی قیمت تابلو دیواری تأثیرگذار می باشد. به عبارتی، جنس بوم تابلو، ابعاد، نوع رنگ و طرح مواردی هستند که تأثیر مستقیم بر روی قیمت تابلو خواهد داشت. تنوع تابلو تزیینی بسیار زیاد است. متناسب با سبک های مختلف طراحی دکوراسیون، امکان خرید تابلو نقاشی لوکس ارزان برای عموم مردم میسر است چون نوع متریالی که برای طراحی تابلو مورد استفاده قرار گرفته می شود، متفاوت می باشد.

اگر قصد خرید اینترنتی تابلو نقاشی را دارید، می توانید از محصولات نقاشی فروشگاه دکور آفیس استفاده نمائید.

فروشگاه دکورآفیس 

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن: 44822331-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 450
نمایش همه
علاقه مندی ها ()