قیمت دستگاه سانتریفیوژ به موارد متعددی بستگی دارد که در این مقاله قصد داریم به آنها بپردازیم. پیش از ذکر این موارد مهم، باید بدانید که دستگاه سانتریفیوژ چیست و چه کاربردی دارد، تا متناسب با نوع کاربرد، آن را خریداری کنید. دستگاه سانتریفیوژ از جمله دستگاه هایی است که جهت امور آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گرفته می شود. نحوۀ عملکرد این دستگاه نسبت به دیگر دستگاه های خاص است که در ادامه بیشتر به ویژگی های سانتریفیوژ خواهیم پرداخت. نکات مهم در رابطه با خرید دستگاه سانتریفیوژ وجود دارد، که توجه به آنها برای شما ضرورت خواهد داشت. تنوع مدل و برندهای دستگاه های آزمایشگاهی بسیار است، در همین راستا با قیمت دستگاه سانتریفیوژ را می توان خریداری نمود.

شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر دارای سابقه ای طولانی مدت در حوزۀ تهیه و توزیع انواع تجهیزات و دستگاه های آزمایشگاهی و پزشکی در داخل کشور می باشد. مجموعه های مختلف درمانی و آزمایشگاهی می توانند برای تأمین تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز با این مجموعه تماس بگیرند. این مجموعه با قیمت ارزان انواع دستگاه سانتریفیوژ آزمایشگاهی را به همراه گارانتی به فروش می رساند.

نکات مهم مرتبط با قیمت دستگاه سانتریفیوژ

دستگاه سانتریفیوژ یکی از مهمترین دستگاه های محیط های آزمایشگاهی محسوب می شود. در واقع هدف از طراحی و ساخت دستگاه های سانتریفیوژ، جداسازی اجزای مواد تشکیل دهندۀ جامدات و مایعات در محیط های آزمایشگاهی است. ساختار اصلی دستگاه های سانتریفیوژ را شاخه هایی به صورت قرینه و موتور و آلارم تشکیل می دهد. در واقع لوله های آزمایشگاهی داخل شاخه های تعبیه شده در داخل دستگاه به حالت متقارن قرار گرفته می شوند و سپس دور موتور و مدت زمان چرخش دستگاه مشخص می شود. در انتها اجزای تشکیل دهندۀ مواد از یکدیگر تفکیک می شوند. هر کدام از این مواردی که بدان اشاره نمودیم، تأثیر مستقیم بر روی قیمت دستگاه سانتریفیوژ prp خواهد داشت.

هنگام خرید سانتریفیوژ، قیمت دستگاه سانتریفیوژ اهمیت دارد ولی توجه به عملکرد و کیفیت دستگاه مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش از دیگر موارد مهم و اساسی محسوب می شوند.

خون انسان از دو بخش اصلی هماتوکریت و پلاسما تشکیل شده است، از این رو برای انجام برخی از آزمایشات هورمونی، بیوشیمی و ژنتیک نیاز به استفاده از مواد پلاسمای خون است. در نتیجه نیاز به خرید دستگاه سانتریفیوژ در آزمایشگاه خون است. البته کاربرد سانتریفیوژ را می توان در آزمایشگاه های صنعت مواد غذایی، صنعت مواد دارویی و مشاغل نفت و گاز و پتروشیمی مشاهده نمود. متناسب با نیاز، با بهترین قیمت دستگاه سانتریفیوژ را می توان خریداری نمود.

قیمت انواع دستگاه سانتریفیوژ

جهت اطلاع از قیمت سینک آزمایشگاهی ضد اسید و انواع دستگاه سانتریفیوژ می توانید به وب سایت رسمی شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر مراجعه کنید. این مجموعه، از ابتدا فعالیت حرفه ای خود را در عرصۀ فروش تجهیزات و دستگاه های آزمایشگاهی آغاز کرده است و هم اکنون با راه اندازی وب سایت رسمی، توانسته پاسخگوی سفارشات از شهرستان های مختلف در سطح کشور باشد.

هنگام خرید انواع سانتریفیوژ ، در ابتدا کار با دستگاه را به خریدار پیشنهاد می کنیم. علاوه بر آنکه توجه به مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش و نشان های کیفیت و بدون لرزش بودن دستگاه از موارد مهمی هستند که تأثیر مستقیم بر روی قیمت دستگاه های سانتریفیوژ خواهد داشت.

هنگام کار با دستگاه سانتریفیوژ نیاز به رعایت نکات ایمنی کار است. در واقع عملکرد سانتریفیوژ بر مبنای نیروی ثقل از زمین یا همان نیروی گریز از مرکز است و باید تقارن قرار گرفتن لوله ها در داخل دستگاه به درستی رعایت شود. عدم توجه به این نکته، می تواند صدمات جدی به دنبال داشته باشد.

جهت استعلام قیمت دستگاه سانتریفیوژ می توانید با شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر تماس بگیرید و با کارشناسان فروش مجموعه، مشورت کنید.

 

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 536
نمایش همه
علاقه مندی ها ()