کفش تزریق مستقیم حاصل نسل جدید محصولات کفش طبی محسوب می شوند. برای تولید کفش تزریق مستقیم از دستگاه های پیشرفته بهره گرفته می شود چون به طور کلی بدون دخالت نیروی انسانی صورت می گیرد. در واقع در فرآیند تولید انواع کفش تزریق مستقیم بجای چسب از مواد پلیمری پلی یورتان بهره گرفته می شود. سال های اخیر شاهد  فروش کفش تزریق مستقیم زنانه و مردانه در مدل و رنگبندی های مختلف با قیمت مناسب می باشیم.

تولیدی کفش آرامیس از همان ابتدایی که فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده است، توانسته با تأمین دستگاه های پیشرفته تزریق مستقیم، انواع کفش پیاده روی- طبی استاندارد را متناسب با محیط های رسمی و اداری و همچنین فعالیت های روزانه تولید کند. علاوه بر آنکه قادر به تولید کفش اسپرت تزریق مستقیم چون انواع کتانی زیره پیو مردانه و زنانه می باشد.

مزایای فروش کفش تزریق مستقیم

همانطور که گفته شد، تولید انواع کفش تزریق مستقیم توسط دستگاه های کاملاً پیشرفته صورت گرفته و این مسئله موجب یکنواختی قطعات و راحت شدن فرآیند مونتاژ تکه های مختلف کفش در کنار یکدیگر می شود. به این ترتیب شاهد فروش انواع کفش با کیفیت و مقاوم در سطح کشور خواهید بود. به طور کلی فروش کفش تزریق مستقیم حاصل استفاده از مواد پلیمری پلی یورتان است که انعطاف پذیری بالایی داشته و بسیار نرم و راحت هستند. در واقع گزینۀ مناسبی جهت سبک شدن کفش می شود و در پی آن پا دچار صدمه و متحمل فشار بیش از اندازه نخواهد بود.

خرید و فروش کفش ورزشی  تزریق مستقیم زنانه و مردانه در مدل های مختلف توسط گروه های صنعتی تولیدی کفش به بازار مصرف عرضه می شوند.

جهت سفارش کفش های تزریق مستقیم با دوام و سبک در طرح های امروزی می توانید نگاهی به محصولات تولیدی کفش آرامیس داشته باشید.

 

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 377
نمایش همه
علاقه مندی ها ()