تابلو ال ای دی ثابت از دیگر انواع تابلو تبلیغاتی است که شامل طراحی خاص بوده و جایگزین مناسبی جهت تابلوهای نئونی شناخته می شود. امروزه مشاغل متعددی از مزایای تابلو ال ای دی ثابت و روان جهت معرفی خدمات و محصولات استفاده می شود. برای  ساخت تابلو ال ای دی ثابت امکان استفاده از لامپ تک رنگ و یا چند رنگ به صورت ترکیبی امکان پذیر است و می توان طراحی های جالبی را انجام داد.

چندین سال است که گروه تابلوسازی اچ دی لایت فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را در زمینۀ طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی آغاز کرده است. با استفاده از کلیۀ امکانات قادر به طراحی و ساخت تابلوهای ال ای دی ثابت و روان با نازل ترین قیمت می باشند.

مزایای تابلوسازی ال ای دی ثابت

کاربرد عمدۀ تابلو ال ای دی ثابت به دلیل طراحی خاص این نوع تابلو است. با استفاده از این نوع تابلو می توان طرح های متنوع خبری و یا نام کالا، شرکت و خدمات را به صورت تک رنگ و یا ترکیبی طراحی نمود. متناسب با موقعیت های مختلف می توان طراحی فوق العاده ای برای تابلوی ال ای دی پیاده سازی نمود. جهت تابلوسازی ال ای دی ثابت می توانید از تخصص افراد مجرب و توانمند در حوزۀ تابلوسازی تبلیغاتی استفاده نمائید.

هزینۀ تابلوسازی ال ای دی ثابت و روان به مواردی مهمی چون ابعاد و و طرح تابلو بستگی دارد. با افزایش تعداد لامپ در هر متر مکعب، میزان کیفیت تابلو بهبود می یابد و در عین حال تأثیر مستقیم بر روی قیمت تابلو ال ای دی ثابت خواهد داشت. 

گروه تابلوسازی اچ دی لایت با استفاده از کادر متخصص در حوزۀ ساخت تابلوهای تبلیغاتی مانند ساخت تابلو چلنیوم ، به منظور توسعۀ خدمات و بهیود تکنولوژی تابلوسازی تبلیغاتی، توانسته اند سبک های جدید طراحی و ساخت تابلو را جهت امور تبلیغات انجام دهند.

 گروه تابلوسازی اچ دی لایت 

آدرس : تهران سه راه افسریه ابتدای اتوبان بسیج نبش کوچه مرید آبادی

ایمیل:Yousefihadi90@gmil.com

شماره تماس : 09125173277 شماره تماس:02136092026

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 511
نمایش همه
علاقه مندی ها ()