پارکت از جمله انواع کفپوش ساختمان محسوب می شود. پارکت ها از چوب درختان تولید می شوند و به طور کلی در دو دسته بندی اصلی پارکت چوبی و پارکت لمینت عرضه می شوند. سال های اخیر برای ایجاد طراحی دکوراسیون داخلی لوکس و مدرن ، طراحان تلاش می کنند، از مزایای انواع پارکت های متنوع و شکیل جهت جلوه دادن به نمای دکوراسیون استفاده نمایند. همانطور که گفته شد، ماهیت اصلی کفپوش پارکت را چوب تشکیل می دهد و بدین وسیله فضای صمیمانه ای در محیط ایجاد می شود. افراد مختلف می توانند متناسب با بودجه و سلیقۀ شخصی از مزایای پارکت لمینت جهت ایجاد تنوع در نمای ساختمان بهره می گیرند.

اگر تمایل به مشاهدۀ طرح های کفپوش پارکت دارید، می توانید به قسمت محصولات و پارکت وب سایت فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه کنید. در این صورت می توانید اطلاعات جامعی در خصوص ویژگی و مشخصات فنی تولید پارکت های مختلف بدست آورید. سپس راحت تر می توانید سفارش خرید پارکت مورد نظر خود را ثبت کنید.

نکات خرید پارکت ارزان

نکتۀ مهمی که در رابطه با خرید پارکت ارزان مانند  خرید پارکت لمینت ضد آب وجود دارد، توجه به ماهیت و کیفیت پارکت از اهمیت بالایی برخوردار است. به دلیل استفاده از مواد اولیۀ درجه یک که شامل مواد چوبی به هم فشرده hdf با روکش pvc است. دارای خاصیت ضد آب، انعطاف پذیری بالا، حالت نرم، تنوع طرح و مقاومت بالا در برابر ساییدگی و ضربه می باشد. این مسئله موجب شده تا افراد مختلف بتوانند با قیمت ارزان و کیفیت بالا از مزایای پارکت استفاده نمایند. فروش پارکت در رنگبندی های متفاوت توسط شرکت های مختلف تولید و به بازار جهانی عرضه می شوند. 

در همین راستا، اگر قصد سفارش پارکت لاکچری با قیمت ارزان و کیفیت عالی دارید، می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی دکور آفیس تماس حاصل فرمائید. 

 

 فروشگاه دکور آفیس 

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن: 44822331-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 499
نمایش همه
علاقه مندی ها ()