کفی تخت، قسمت اصلی تختخواب را تشکیل می دهد. تختخواب از جمله وسایل اصلی خانگی محسوب می شود که به منظور استراحت کردن و خواب از آن استفاده می شود. به طور کلی عموم مردم می توانند متناب با ابعاد اتاق خواب، انتخاب و خرید تخت خواب را انجام می دهند. در واقع خرید کفی تخت از اهمیت بالایی برخوردار است چون ابعاد اصلی تختخواب بدان وابسته است. انتخاب تخت نقش بسزایی بر روی کیفیت خواب خواهد داشت. برای خرید کفی تخت با کیفیت ، در نظر گرفتن این نکات مهم ضرورت دارد.

چندین سال است که فروشگاه اینترنتی ویستا کالا با راه اندازی کسب و کار خود، توانسته به صورت تخصصی در زمینۀ فروش وسایل دکوراسیون خانگی و اداری مانند فروش کفی تخت در تهران فعالیت خود را انجام داده و با موفقیت ادامه دهد.

خرید انواع کفی تخت خواب

کفی تخت به جنس فلز و چوب ساخته می شود و از نظر مدل نیز در دو سبک کفی تخت معمولی و کفی تخت جکدار طراحی می شود. البته از نظر ابعاد نیز در دو سایز کفی تخت یک نفره و کفی تخت دو نفره تقسیم بندی می شوند و به فروش می رسند. افراد مختلف متناسب با فضای اتاق می توانند بهترین کفی تخت را خریداری کنند.

توجه داشته باشید که تختخواب مستحکم و مقاومی را خریداری کنید که پس از استفادۀ کوتاه مدت صدای ناهنجاری را از خود ایجاد نکند. برخی از کفی های تخت فلزی بی کیفیت، دارای این مشکل هستند و باعث بی خوابی فرد می شود. هنگام خرید تختخواب و  خرید کفی تخت دونفره ، کیفیت و مقاومت کفی تخت از اهمیت بالایی برخوردار است و سپس قیمت کفی تخت باید مد نظر قرار گرفته شود.

برای خرید آنلاین کفی تخت و سرویس کامل تختخواب می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی ویستا کالا داشته باشید.

 

فروشگاه ویستا کالا 

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر - فروشگاه اینترنتی ویستا کالا

تلفن های تماس:  992-55-54-0992

                              0992-54-55-993 

تلفن واتساپ: 09391352800

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 383
نمایش همه
علاقه مندی ها ()