چندین سال است که از پارکت و پارکت لمینت استفاده های بسیاری شده است و در بسیاری از دکوراسیون ها می توان این کفپوش را مشاهده کرد. قیمت از مهم ترین موارد در خرید این کفپوش می باشد که اگر می خواهید پارکت را با قیمت ارزان خریداری نمایید حتما باید به مراکز پخش پارکت لمینت مراجعه کنید. فروشگاه دکور آفیس فروش پارکت لمینت را در مجموعه ی خود دارد و می تواند این کفپوش ها را با قیمت های بسیار ارزان به شما ارائه دهد.

پارکت چیست؟

پارکت لایه هایی هستند که از جنس چوب بوده و به منظور پوشاندن کف زمین از آن استفاده می شود. این کفپوش ها ابتدا در اروپا مورد استفاده قرار می گرفت و چندین سال است که در کشور ما نیز از این کفپوش ها استفاده می شود. برای ساخت پارکت ها از چوب درختان مختلفی استفاده می شود. درختانی که از چوب آن در ساخت و تولید پاکت به کار می رود عبارتند از زبان گنجشک، افرا، بامبو، بلوط ، کاج و....  خرید پارکت لمینت ضد آب را از سایت انجام دهید. 

پارکت لمینت از جدیدترین کفپوش ها است و به دلیل مزایای زیادی که دارد، افراد زیادی از آن بهره می برند. پارکت لمینت ها دارای رنگ ها مختلفی و طیف چوبی هستند که می توانید با توجه به دکوراسیون داخلی آن را تهیه کنید. پارکت ها با استفاده از چسب به سطح زمین می چسبند اما برای پارکت لمینت ها از چسب استفاده نمی شود و به حالت نر و مادگی در کنار هم قرار می گیرند. نصب پارکت ها بسیار راحت بوده و در مقایسه با نصب دیگر کفپوش ها بسیار آسان می باشد. نصب دیگر کفپوش ها نیاز به کندن زمین و زیرساز های زیادی دارد که در نصب پارکت لمینت این زیرساز ها نیاز نمی باشد. برای خرید پارکت لمینت به سایت دکور آفیس مراجعه کنید.

فروشگاه دکورآفیس 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 461
نمایش همه
علاقه مندی ها ()