پارکت ریشه ای فرانسوی داشته و در ابتدا در اروپا از این کفپوش برای جلوگیری از ورود سرما استفاده می شد. کم کم پارکت به یک کفپوش پر طرفدار تبدیل شد و در کشور های مختلف از این وسیله برای تزئینات داخلی استفاده شد. امروزه پارکت ها در کشور ما نیز استفاده ی بسیاری دارند و به دلیل کارایی بسیار خوبشان افراد زیادی از آن استفاده می کنند. یکی از مزیت های بسیار خوب پارکت ها ، این است که برخلاف سنگ ها که نصب بسیار دشواری دارند ، به راحتی نصب می شوند. فروشگاه دکور آفیس ارائه دهنده ی فروش پارکت  و سایر محصولات دکوراتیو می باشد.

پارکت ها بسیار زیبا می باشند و در طرح های مختلفی به تولید می رسند . شکل های پارکت مربع، مستطیل، لوزی می باشد. پارکت ها از چوب درختان مختلف مانند بلوط، افرا، زبان گنجشک، گردو و.... به تولید می رسد.

پارکت کفپوشی است که از چوب به صورت صفحات نازک ساخته می شود. پارکت در نوع معمولی به صورت الوار هایی می باشد.

پار کت ها را می توانید در انواع دکوراسیون ها مورد استفاده قرار دهید. با استفاده از پارکت می توانید عایقی بسیار مناسب را بر روی کف ایجاد کنید. برای منازل، مکان های اداری و تجاری و... می توان از پارکت ها استفاده کرد. برای خرید پارکت لمینت آلمانی به سایت این مجموعه مراجعه کنید. 

فروش پارکت

پارکت ها توسط فروشندگان زیادی به فروش می رسد. هر یک از فروشندگان انواع مختلفی از پارک ها را با کیفیت های گوناگون به فروش می رسد که قیمت های مختلفی را در نظر می گیرند.

فروشگاه دکور آفیس یکی از فروشندگان معتبر  پارکت ها و لوازم تزئینات داخلی است که عرضه ی محصولات را به صورت مستقیم انجام می دهد و قمیت های مناسبی را برای مشتریان  خود در نظر می گیرد.

فروشگاه دکورآفیس 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 484
نمایش همه
علاقه مندی ها ()