فروش اقساطی پژو پارس شرایط مناسبی است که به افراد کمک می کند که قدرت خرید این خودور را داشته باشند. افزایش قیمت خودرو، توانسته تأثیرات منفی بر اقتصاد ملی داشته باشد ولی برخی از مجموعه های عرضه کنندۀ خودرو برای جلب رضایت مشتریان اقدام به فروش اقساطی خودور می نمایند. خدمات فروش اقساطی پژو پارس به فرد اجازه می دهد که با شرایط اقساط کوتاه مدت و بلند مدت، اتومبیل خود را خریداری کند.

فرنام خودرو به دلیل نیاز بازار و کاهش قدرت خرید عموم مردم، توانسته امکان خرید اقساطی خودرو را برای مشتریان فراهم سازد. بدین ترتیب افرادی که قصد خرید اتومبیل دارند، می توانند متناسب با سطح درآمدی که دارند، از شرایط فروش اقساطی پژو پارس برای خرید خودرو استفاده نمایند.

فروش اقساطی بلند مدت پژو پارس

همانطور که گفته شد، برخی از نمایشگاه های خودرو که در حوزۀ فروش اتومبیل فعالیت می کنند، انعطاف پذیری بالایی برای افزایش تعداد اقساط در نظر می گیرند. به عنوان مثال تعیین اقساط 12 الی 48 ماهه و غیره هر کدام به فرد کمک می کند که بر اساس توان مالی که از آن برخوردار است، بتواند از عهدۀ باز پرداخت اقساط برآید. فروش اقساطی پژو پارس با تحویل فوری اتومبیل نیز یکی دیگر از خدماتی است که عامل اصلی در جهت جلب رضایت مشتریان ارائه داده می شود. به این ترتیب افرادی که نیاز فوری به اتومبیل دارند، می توانند از خدمات فروش اقساطی خودرو  تحویل فوری پژو پارس استفاده نمایند و بدین وسیله پس از پرداخت حداقل پیش قسط، خودروی خود را با سند بنام تحویل بگیرند و سپس اقساط خودرو را تسویه نمایند.

برای مشاهدۀ لیست خودروهای موجود در فروشگاه و شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو می توانید با مشاوران فروش فرنام خودرو تماس حاصل فرمائید. توجه داشته باشید که پیش از عقد قرارداد، همواره تمامی جوانب کار در نظر داشته باشید.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 301
نمایش همه
علاقه مندی ها ()