تولید کننده پالت چوبی متناسب با نیاز بازار داخل و سطح بین المللی، انواع پالت با کیفیت و با دوام را تولید نموده و در اختیار صنایع مختلف قرار می دهند. پالت چوبی نوعی ابزار محسوب می شود که به منظور نگهداری کالاها در محیط انبار، از آن استفاده می کنند. البته دارای کاربردهای دیگری است که در ادامۀ متن به آن اشاره می کنیم. معمولاً بهترین تولید کننده انواع پالت چوبی ، تلاش می کند بر حسب نیاز بازار، پالت های ساخته و به فروش برساند.

شرکت ایران وودن پالت نیز یکی از تولیدکنندگان بزرگ در حوزۀ ساخت و عرضۀ انواع پالت چوبی در تهران فعالیت می کند. لذا جهت گسترش کاربرد پالت، توانسته اند با راه اندازی وب سایت رسمی ایران وودن پالت، امکان خرید پالت چوبی دست دوم را برای مشتریان در اقصی نقاط کشور فراهم سازند.

تولیدکننده انواع پالت چوبی با دوام

با مراجعه به تولید کننده پالت چوبی ، به سهولت می توانید پالت مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و ابعاد استاندارد تهیه کنید. کاربرد پالت چوبی برای امور حمل و نقل و همچنین بسته بندی کالاها در سطح جهان مشاهده می شود. به طور کلی هدف از استفادۀ پالت برای این مصارف، سرعت بخشیدن به فرایند عرضۀ کالا می باشد. در این صورت می توانند در مدت زمان کوتاهی، کالاهای متعددی را با حجم زیاد به همراه پالت بسته بندی نمود و حمل بار کامیون نمود. همچنین با استفاده از ماشین لیفتراک، به راحتی می توان اقلام را با پالت در داخل انبار جابجا نمود. در واقع چنگال های لیفتراک به نحوی است که امکان بلند کردن پالت را بدون لغزندگی و جابجایی چیدمان روی پالت، میسر می سازد.

برای سفارش انواع پالت چوبی با دوام و کیفیت عالی می توانید با کارشناسان فروش شرکت ایران وودن پالت تماس گرفته و پالت های چوبی مورد نیاز خود را با قیمت ارزان خریداری کنید.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 305
نمایش همه
علاقه مندی ها ()