فروش اقساطی کوئیک در دو دسته بندی کلی چون فروش اقساطی کوتاه مدت و بلند مدت صورت می گیرد. افرادی که خواستار خرید خودروی کوئیک هستند، در صورت تمایل می توانند برای کاهش مبلغ اقساط، از شرایط فروش اقساطی کوییک با اقساطی بلند استفاده نمائید. چرا که افزایش تعداد اقساط، موجب کاهش مبلغ قسط می شود و به طبع آن فرد راحت تی می تواند مبلغ کلی خودرو را تسویه کند.

فرنام خودرو به عنوان یکی از مجموعه های معتبر و با تجربه در حوزۀ فروش خودرو با شرایط اقساطی و نقد است. این مجموعه با توجه به عرضۀ خودروهای سایپا، توانسته امکان فروش اقساطی خودروهای کوئیک را برای مشتریان فراهم سازد.

نکات اصلی فروش اقساطی خودروی کوئیک

تعداد و مبلغ اقساط، زمان تحویل خودرو، مبلغ کامل اتومبیل، سند بنام برای مشتری و تسهیلات فروش از موارد مهم برای فروش اقساطی کوئیک محسوب می شوند. در نتیجه افرادی که علاقه مند به خرید خودرو هستند، با بررسی این نکات مهم، راحت تر می توانند اتومبیل مورد نظر خود را انتخاب نموده و خریداری کنند. چرا که شرایط فروش اقساطی خودروهای کوئیک بر اساس سیستم مدیریت مجموعه های مختلف، متغیر است و می تواند انعطاف پذیری زیادی داشته باشد. توجه به این موضوعات مهم برای افرادی که قصد خرید اتومبیل به روش اقساطی دارند، حائز اهمیت است. در این صورت فرد با برنامه ریزی مالی، راحت تر می تواند از عهدۀ پرداخت اقساط خودرو برآید. به دلیل بی ثبات بودن بازار خودرو و افزایش قابل توجه مبلغ اتومبیل در سطح بازار، خرید اقساطی سایپا مانند خرید اقساطی کوئیک و یا دیگر محصولات داخلی و یا خارجی می باشد. البته مجموعه هایی که در مدت زمان کوتاه، خودرو را تحویل مشتری می دهند، برای افراد ترجیح بیشتری خواهد داشت.

جهت کسب اطلاعات دقیق در خصوص شرایط فروش اقساطی کوییک و دیگر خودروهای داخلی و خارجی موجود در مجموعۀ فرنام خودرو ، می توانید با کارشناسان فروش مشورت کنید.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 271
نمایش همه
علاقه مندی ها ()