فروش اقساطی خودرو یکی از روش های رایج برای خرید ماشین است. چرا که شرایط اقتصادی جامعه، موجب افزایش قیمت اتومبیل شده، که در نتیجۀ آن افراد به راحتی نمی توانند به صورت نفدی و یا اقساط کوتاه مدت، موفق به خرید اتومبیل شوند. در نتیجه شرایط فروش اقساطی خودرو کوتاه مدت ، می تواند فرصت ایده آلی برای خرید ماشین محسوب شود. البته بررسی کلی مفاد شرایط قراردادنامه، پیش از امضاء حائز اهمیت است. همچنین توجه به معتبر بودن مجموعه لازم و ضروری است.

فرنام خودرو با انتخاب فروشندگان مجرب و توانمند، همواره تلاش کرده، تا بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند. ارائه مشاورۀ تخصص در رابطه با مشخصات فنی خودرو و شرایط فروش اقساطی اتومبیل، مهمترین خدمات این گروه مشاوره محسوب می شود.

فروش اقساطی خودرو با تحویل آنی

فروش اقساطی خودرو با تحویل آنی مانند فروش اقساطی ایران خودرو ، یکی از شرایط آسان در پروسۀ فروش اتومبیل محسوب می شود و تنها برخی از شرکت های معتبر و با سابقه، چنین خدماتی را ارئه می دهند. چرا که روش فروش اقساطی اتومبیل، به فرد اجازه می دهد که مبلغ کامل اتومبیل را طی چندین قسط، که ممکن است چند سال طول می کشد، تسویه کنند. در نتیجه تحویل فوری خودرو، می تواند بهترین فرصت برای خریدار محسوب شود. در این صورت فرد با در اختیار داشتن اتومبیل و استفاده از آن، اقساط آن را مطابق با تاریخ های درج شده بر روی قرارداد پرداخت کند. با توجه به اینکه سالانه مسئله تورم و همچنین افزایش قیمت وجود دارد، استفاده از اینگونه شرایط فروش اقساطی خودرو، می تواند آرزوی همیشگی شما را محقق سازد.

برای استفاده از شرایط ایده آل فروش اقساطی خودرو های داخلی، می توانید با مشاوران فروش مجموعۀ  فرنام خودرو تماس حاصل فرمائید. این مجموعه از ابتدا، که فعالیت خود را راه اندازی نموده، در زمینۀ ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو فعالیت می کند و آمادۀ راهنمایی شما متقاضیان گرامی در سرتاسر کشور می باشند.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 265
نمایش همه
علاقه مندی ها ()