هر یک از ساختمان هایی که در شهرهای بزرگ هستند در معرض آلودگی و آلاینده های شیمیایی قرار می گیرند. به همین دلیل باید برای  شستشوی نمای ساختمان های آلوده اقدام کنید تا زیبایی نما را بتوانید افزایش دهید. نماروز انواع نماهای ساختمانی را با روش ها و متدهای جدید دنیا شستشو می دهد تا زیبایی نما را افزایش دهد. شما می توانید برای  شستشوی نمای ساختمان های مورد نظر خود از نماروز درخواست نمایید تا متخصص ترین کادر خود را به مقصد مورد نظر شما ارسال نمایند. برای درخواست کادر شستشوی نمای ساختمان می توانید درخواست خود را به صورت اینترنتی در سایت نماروز ثبت نمایید. انجام شستشوی نمای ساختمان توسط این مرکز ارائه می گردد.

هر یک از انواع نماهای ساختمانی دارای ویژگی ها و مشخصات متنوعی می باشند که باید برای شستشوی آنها از روش هایی که مناسب آن نما می باشد استفاده شود. متخصصان نماروز آموزش های لازم در مورد  شستشوی نمای ساختمان های متنوع و  پوشاندن درز انقطاع نمای ساختمان را دریافت کرده اند و به همین دلیل در کمترین بازه زمانی قادر هستند که نمای شما را با بهترین کیفیت شستشو دهند. روش هایی که برای  شستشوی نمای ساختمان به کار برده می شود  متنوع است و هر یک از این روش ها برای زیبایی نما و تمیز کردن نما شامل وسیله های متنوعی می باشند.

نماشویی با طناب :

یکی از به روزترین و جدیدترین روش های شستشوی نمای ساختمان که کارشناسان نماروز از آن استفاده می کنن، استفاده از طناب می باشد. عنصر اصلی که شما برای شستشو دادن نما با این روش به آن نیاز دارید طناب می باشد. سرعت و هزینه ای که در این روش  شستشوی نمای ساختمان وجود دارد بسیار بالا می باشد. به همین دلیل است که بسیاری از متخصصان و کارشناسان نماروز از این روش برای شستشوی نماهای متنوع ساختمان استفاده می نمایند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 289
نمایش همه
علاقه مندی ها ()