کاربرد دمبل:

دمبل نیز مانند بسیاری از وسیله های ورزشی برای ورزش کردن توسط شرکت های تولید کننده مختلفی ساخته شده است. خرید دمبل دارای انواع بسیار زیادی بوده و هر کسی بنا بر استفاده ای که از دستگاه دارد می‌ تواند به خرید آن ها بپردازد. این وسیله ها دارای اندازه های متعددی بوده و هر کدام از آن ها کاربرد های گوناگونی دارد. برخی از این دستگاه ها برای تقویت عضلات مچ مناسب است و برخی دیگر نیز برای ساق بسیار مناسب استفاده خواهد بود. دمبل هایی هستند که می توان وزن آن ها را انتخاب نمود، به گونه ای که با اضافه کردن وزنه ها به این دستگاه می ‌توان وزن آن ها را زیاد و یا با برداشتن این وزنه ها وزن آن ها را کاهش داد. برخی نیز به صورت تو خالی بوده و می ‌توان با کم و زیاد کردن آب درون آن ها وزن این دستگاه را تغییر داده و در حرکات ورزشی خود تنوع داد. می توانید مدل های مختلف از این وسیله را در باشگاه ها مشاهده کنید، از کوچک گرفته تا بزرگ هر کدام از آن ها دارای کاربرد های گوناگونی هستند. برخی از آن ها دارای اندازه هایی هستند که می ‌توان به راحتی آن ها را در منازل مورد استفاده قرار داد. زیرا دارای سایز بسیار کوچک بوده و در هر جایی از منزل جای گیری خواهند شد. برخی دیگر نیز بزرگ بوده و برای استفاده در باشگاه ها مناسب می باشند. البته برای استفاده از چنین دستگاه هایی باید ورزش هوازی را ابتدا در نظر گرفته و سپس با استفاده از آن ها پرداخت. زیرا ورزش هوازی و ورزش های تقویت کننده عضلات در کنار یکدیگر مکمل بوده و با یکدیگر می توانند به تناسب اندام بیانجامند. این وسیله می ‌تواند نقاط مختلف دست ها، همچنین سینه و کتف را تقویت کرده و عضلات آن را زیبایی ببخشند و این که این دستگاه بیشترین کاربرد را در همگون سازی و یکنواخت کردن عضلات چپ و راست بدن به عهده خواهد داشت.

مزیت دمبل:

ورزش کردن برای هر فردی، جوان یا پیر و حتی افرادی که دچار بیماری های مختلفی می باشند بسیار مناسب بوده و انجام آن ها ضروری است. هر فردی که قصد لاغری و کاهش وزن دارد می توانند از ورزش ‌های هوازی برای این امر استفاده کند، ولی افرادی که قصد دارند به هیکل خود تناسب بخشند و به نوعی عضلات خود را تقویت کنند از دمبل استفاده می کنند زیرا مزیت استفاده از این وسیله ها این است که این دستگاه ها می توانند برای افرادی که قصد قدرتی کار کردن را دارند مناسب باشند. زیرا فشار زیادی به عضلات وارد کرده و پس از مدتی استفاده از آن ها باعث افزایش حجم عضلات خواهد شد. ضمن این که این دستگاه ها باید در ابتدا کم وزن مصرف شده و ذره ذره به وزن آن اضافه نمود. دمبل نسبت به دستگاه های ورزشی دیگری که به تقویت عضلات می ‌پردازند مانند هالتر ها، به صورت موزون تری عضلات بدن را تقویت کرده و آن ها را هماهنگ می کند ولی استفاده از هالتر ها در باشگاه می ‌تواند فشار را فقط روی ناحیه ای از بدن وارد کرده و به همین دلیل باید در باشگاه‌ ها از دمبل به عنوان موزون کننده بدن استفاده نمود. از دیگر مزیت های این دستگاه این است که اندازه آن کوچک بوده و برخی از آن ها می توانند در محیط های مختلفی جای گیری شوند. به همین دلیل است که از این وسیله در بسیاری از منازل استفاده خواهد شد به خصوص برای افرادی که وقت رفتن به باشگاه را ندارند این دستگاه می تواند بسیار مثمر ثمر واقع شود. از دیگر مزیت ‌های این مدل تجهیزات بدنسازی خانگی انواع مختلف آن ها بر حسب نیاز فرد می باشد. برخی از این دستگاه ‌ها قابلیت تغییر دارند و می ‌توان آن ها را در اندازه های گوناگونی تغییر داد، مثلاً نوع جدیدی از آن ها ساخته می ‌شود که درون آن ها با آب پر می شود و با کم و زیاد کردن آب می توان اندازه آن و وزن آن ها را تغییر داد.

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 324
نمایش همه
علاقه مندی ها ()