ویژگی های اسکی فضایی:

اسکی فضایی یکی از دستگاه ‌هایی است که می توانید آن ها را در باشگاه ها و در منازل استفاده کنید. این دستگاه همانند تردمیل و دوچرخه ثابت در جایی قرار داده می ‌شود و می‌ت وان آن را به صورت روزانه در برنامه ورزشی خود قرار دهید. این دستگاه نیز مانند تردمیل ها جزء دستگاه های هوازی و یا قلبی عروقی می باشند و کار کردن با خرید اسکی فضایی می‌ تواند در تنظیم سیستم بدنی شما و همچنین تنظیم تنفس شما بسیار موثر عمل کند. افرادی که روزانه به پیاده روی و ورزش کردن می پردازند می توانند از هر نظر سلامتی خود را تضمین کنند و عمر طولانی تری را برای خود رقم بزنند. ولی افرادی که وقت کافی برای ورزش کردن ندارند باید ورزش را در محل کار خود و یا در خانه خود انجام دهند. خصوصاً زندگی های امروزه که کاملاً ماشینی شده و افراد بیشتر وقت خود را در محل کار خود می گذرانند و متاسفانه اکثر مشاغل به گونه ای است که تحرک کمی در آن ها وجود دارد باید در صورت بودجه کافی وسیله ای تهیه نمود که بتوان با آن ها ورزش را در برنامه زندگی قرارداد. برای ورزش کردن در خانه و یا محل کار وسیله هایی مانند تردمیل ، دوچرخه ثابت و اسکی فضایی پیشنهاد می شود که می توانند کاربردی ویژه داشته باشند. ولی صحبت ما در این مقاله اسکی فضایی است و همان طور که گفته شد این دستگاه جزء دستگاه های هوازی می باشد. از ویژگی ‌های این دستگاه این است که دارای بدنه ای بسیار بزرگتری نسبت به تردمیل می ‌باشد و دارای دو عدد پدال است که با قرار گرفتن پا روی پدال ها و گرفتن دسته هایی که در بالای دستگاه قرار گرفته است، می توان پدال و دسته ها را در جهت به جلو رفتن چرخاند. چرخاندن پدال و دسته های این دستگاه به صورت بیضی مانند می باشد و فشار زیادی را به عضلات دست و پا وارد نخواهد کرد و به همین دلیل این دستگاه برای افراد سالمند و یا افرادی که دچار بیماری‌ های مفاصل هستند بسیار مناسب است.

مزایای اسکی فضایی:

همان طور که گفته شد اسکی فضایی برای افراد سالمند و افرادی که دچار بیماری‌ های مفاصل هستند بسیار مناسب است که یکی از دلیل های آن این است که می توان دستگاه را در جهت های مختلف و همین طور به صورت متنوع انجام داد که در این صورت مفاصل دچار سایش نخواهد شد. ضمن این که حرکات این دستگاه نرم بوده و هیچ گونه آسیبی به مفاصل و عضلات پا و دست وارد نخواهد کرد. یکی از نقاط قوت این دستگاه این است که می ‌تواند عضلات پا و دست را درگیر خود کند و با درگیر شدن این قسمت ها عضلات قلب و عروق نیز دچار چالش خواهد شد که در این صورت حجم تنفسی بسیار بالاتر رفته و فرد می ‌تواند در مدت زمان زیادی که از این دستگاه استفاده می ‌کند حجم تنفسی خود را به طور کلی افزایش دهد. پس به همین دلیل دستگاه جزء دستگاه هایی است که برای افرادی که دچار بیماری‌ های قلبی و عروقی هستند نیز بسیار مناسب استفاده خواهد بود. از مزیت های این دستگاه این است که می ‌توان آن را در اتاق های کوچک و یا در گوشه ای قرار داده و با آن به ورزش کردن پرداخت. این دستگاه به دلیل این که می تواند در مدت زمان کمی عضلات را درگیر کند برای افرادی مناسب است که وقت کافی برای ورزش کردن ندارند. این افراد با برنامه ‌ریزی منظم می توانند از این دستگاه استفاده کرده و بدن خود را از نظر مشکلات مفصلی و همچنین مشکلات قلبی عروقی تضمین کنند. تردمیل ها ممکن است مفاصل زانو و پا را دچار فرسایش کنند ولی اسکی ‌فضایی این گونه نیست و به راحتی می توان با خیال راحت به ورزش کردن با این دستگاه سودمند پرداخت. این دستگاه در قیمت ها و برند های متفاوتی وجود دارد و هر کسی با هر بودجه ای که دارد می‌ تواند به خرید یکی از این دستگاه ها بپردازد.

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 316
نمایش همه
علاقه مندی ها ()