امروزه با تولید انواع مختلف تردمیل خانگی بسیاری از افراد که زمان کافی برای رفتن به مکان های ورزشی را ندارند توانسته اند با خرید این محصول به نتایج دلخواه خود برسند. همین در دسترس بودن تمام وقت تردمیل سبب شده که کاربران زیادی اقدام به خرید این دستگاه داشته باشند. چون می توانند به راحتی هر زمان از شبانه روز که زمان داشته باشند از این دستگاه استفاده نمایند. خرید تردمیل خانگی این امکان را فراهم می‌آورد که افراد سنین متفاوت بتوانند به سهولت از آن استفاده نمایند. استفاده از تردمیل در منزل مزایای زیادی را برای کاربران به همراه دارد. اولین مزیت این مورد می باشد که کاربر می‌تواند در هنگام استفاده از این وسیله در منزل خود به تماشای برنامه مورد نظر در تلویزیون بپردازد و یا می تواند موسیقی گوش کند و کتاب بخواند.  در واقع می‌توان از این وسیله در منزل بدون هیچ دردسر و مزاحمتی استفاده نمود. یکی دیگر از مزایای این مدل تردمیل قابلیت استفاده از آن در تمام محیط های آب و هوایی می باشد. در واقع چون این مدل تردمیل برای منزل طراحی شده است اگر هوا بارانی و برفی باشد هیچ تاثیری بر روی عملکرد این دستگاه نخواهد گذاشت. قطعاً در طراحی تردمیل خانگی نسبت به مدل های دیگر تردمیل یک نوع ظرافت خاصی به کار برده شده است و ابعاد آن در مقایسه به انواع مدل باشگاهی و پزشکی آن کوچکتر می باشد. با این حال افراد زیادی هستند که امکان قرار دادن این وسیله را در محیط های کوچک خود ندارند. شرکت ها و برندهای مختلف با تولید تردمیل خانگی تاشو انقلابی در زمینه تولید تردمیل داشتند. در واقع امروزه خانواده‌ها می‌توانند با کمترین جا از این وسیله برای افراد خانواده استفاده نمایند.

برندهای مختلف تولید کننده تردمیل خانگی:

با تولید اولین تردمیل شرکتهای مختلف نیز رو به تولید این محصول  روی آوردند. در واقع این وسیله کارآمد امروزه به یکی از متنوع ترین محصولات بازار تبدیل شده است. برند های مختلف تردمیل در کشور های متفاوت با کیفیت و قیمت های متنوع ساخته می شوند. در ادامه به بررسی چند برند که در زمینه تولید تردمیل خانگی فعالیت دارند می پردازیم:

برند توربو فیتنس: یکی از بهترین تولید کنندگان انواع مختلف تردمیل مربوط به کمپانی توربو فیتنس در کشور تایوان می باشد. قدرت تردمیل خانگی تولیدی این برند دارای حداقل ۱.۸ و حداکثر ۵ اسب بخار است. از دیگر ویژگی‌های تولیدات این برند برنامه‌هایی می‌باشد که بر روی خود دستگاه نصب شده است و کاربر می تواند در مواقع ضروری از آنها بسته به نیاز خود استفاده نماید. تولیدات این محصول دارای ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد.

برند پرومستر: این برند نیز یکی از با کیفیت ترین برندها در زمینه تولید تردمیل خانگی میباشد که در کشور تایوان قرار گرفته است. از قابلیت های مهم تولیدات این برند می توان به بدنه محکم و همینطور قابلیت تاشوندگی آن اشاره نمود. این محصول دارای ۲ سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشد.

برند اسپرتک: این محصول با کیفیت محصول مشترک دو کشور می باشد. در واقع قطعات مختلف تردمیل در کشور تایوان تولید می‌شود و پس از تولید برای مونتاژ به کشور چین فرستاده می شود. این محصول نیز با کیفیت برتر خود توانسته نظر افراد بسیاری را به خود جلب نمایند و جزو برندهای مطرح در زمینه تولید انواع تردمیل باشد.

برند ریباک: یکی از کمپانی های تولید کننده محصولات باکیفیت که در کشور انگلستان قرار دارد کمپانی ریباک میباشد. یکی از ویژگی‌های خاص خرید تردمیل این برند گارانتی آن است که کمپانی ریباک برای قطعات دو سال گارانتی ،برای موتور ۱۰ سال ،برای بدنه ۵ سال و همینطور ۱۰ سال خدمات پس از فروش برای تمام محصولات خود در نظر گرفته است.

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 329
نمایش همه
علاقه مندی ها ()