عموماً برای خرید هر وسیله ای از قبل باید تحقیقات لازم را انجام داد تا بتوان خریدی موفق داشت. خرید تردمیل نیز یکی از مواردی می باشد که لازم است حتماً قبل از خرید از جهات مختلف مورد بررسی قرار گیرد تا بتوان کالایی با کیفیت برتر خریداری نمود. تردمیل در واقع دستگاهی میباشد که از یک تسمه که بر روی تعدادی غلتک تعبیه شده ایجاد شده است و با استفاده از موتور حرکت می کند. این وسیله این امکان را به کاربر می دهد که بتواند دویدن را در محیط های بسته همچون خانه و یا باشگاه تجربه نمایید. در خرید انواع تردمیل باید به حداکثر وزن قابل تحمل دستگاه دقت نمود. اگر تردمیل برای یک باشگاه خریداری می‌شود لازم است حداکثر وزن قابل اندازه گیری بیشتری داشته باشد ولی اگر این وسیله را برای اعضای خانواده خریداری می نمایید کافی است از حداکثر وزن سنگین ترین عضو خانواده ده کیلو بیشتر وسیله را انتخاب نمایید تا به مرور برای دستگاه آسیب ایجاد نشود. انواع مختلف تردمیل دارای مدل های مختلفی در موتور می باشد. بسیاری از کاربران که دارای مشغله کاری زیادی می باشند با خرید تردمیل و استفاده اصولی از آن همراه با رژیم های غذایی درست سبب کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام می شوند. تردمیل اگرچه همانند راه رفتن و دویدن معمولی شبیه سازی شده است اما تاثیر بیشتری بر روی عضلات بدن می گذارد. برای خرید تردمیل می توان به دو صورت اقدام نمود. در حالت اول می‌توان به کمپانی ها و یا نمایندگی های معتبر در سطح شهرها مراجعه نمود و مدل مورد نظر را خریداری کرد. در روشی دیگر می‌توان با استفاده از سایت‌های اینترنتی معتبری که امروزه در بین مردم کاملاً شناخته شده می باشند به صورت اینترنتی این وسیله را خریداری کرد.

عوامل تاثیر گذار در قیمت تردمیل:

برای خرید تردمیل عوامل مختلفی را باید در نظر گرفت تا بتوان با کیفیت ترین تردمیل را با قیمت مناسب خریداری نمود. در واقع عوامل مختلفی وجود دارند که می توانند بر روی افزایش قیمت تردمیل اثرگذار باشند . در ادامه به بررسی چند مورد از نکات تاثیرگذار در قیمت تردمیل می‌پردازیم تا بتوانید در خرید تردمیل دقت لازم را به عمل رسانید:

امکانات: انواع مختلف تردمیل دارای امکانات مختلفی می باشند. در واقع تردمیل هایی که امکانات بیشتری بر روی آنها تعبیه شده است در مقایسه با تردمیل های معمولی دارای قیمت های بالاتری نیز می باشند که همین امر سبب شده برای خرید تردمیل امکانات مورد نظری که برای رسیدن به نتیجه مطلوب مد نظر دارید را در نظر بگیرید.

زیبایی: دیگر از مزیت هایی که در هنگام خرید تردمیل بسیار مورد توجه قرار می گیرد زیبایی ظاهری آن می باشد

تک کاره و چند کاره بودن تردمیل: یکی از تأثیرگذارترین مواردی که در هنگام خرید تردمیل باید مد نظر گرفت نوع انتظار ما از این وسیله می باشد. امروزه در بازار تردمیل های موجود می باشد که تنها حرکت راه رفتن معمولی را شبیه سازی می کنند و در مقابل تردمیل هایی نیز وجود دارند که چند کار هستند و برای انجام حرکت های مختلف به کاربران کمک می کند.

برنامه تمرینی: امروزه عموماً اکثر تردمیل های تولید شده دارای برنامه تمرینی پیش فرض می باشند که کاربر بتواند در صورت عدم دسترسی به مربی از این برنامه برای رسیدن به انتظارات خود استفاده نماید.

جنس بدنه: هنگام خرید تردمیل خانگی یا باشگاهی  باید به جنس بدنه آن دقت نمود. برخی تردمیل ها از جنس پلاستیک فشرده و برخی دیگر از نوع فلزی می باشند. در واقع مدل فلزی سبب ایجاد طول عمر بیشتری برای دستگاه می باشد.

اگر شما برای خرید این وسیله به نمایندگی ها و کمپانی های معتبر مراجعه نمایید این آسودگی خاطر را برای خود فراهم می کنید که وسیله ای با کیفیت بالا خریداری می کنید.

تماس دفتر مرکزی :

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 - 02166085712

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم .. کد پستی: 1344673969

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 363
نمایش همه
علاقه مندی ها ()