ویژگی های اره استخوان بر:

مشخصات اره استخوان بر:

برای این که در مورد اره استخوان بر و ویژگی های آن صحبت کنیم ابتدا باید به تعریف آن بپردازیم. اره استخوان بر دستگاهی است که در کارخانه های تولید مواد غذایی مانند کارخانه های تولید گوشت، کشتارگاه ها و رستوران های بزرگ و در آشپزخانه ‌های بزرگ کاربرد دارد. این دستگاه‌ ها همانطور که از نام آن ها پیدا است، می ‌توانند به برش انواع و اقسام استخوان ها بپردازند، همچنین گوشت های بسیار سفت و دارای بافت محکم نیز توسط این اره ها برش داده می شوند و نیز باید گفت نوعی دیگر از مواردی که توسط این دستگاه ها برش داده می ‌شود گوشت های یخی هستند که در مراکز مختلفی مانند کارخانه های تولید گوشت از آن ها به وفور استفاده می شود. برای این که اره استخوان بر بتواند این مواد غذایی را برش دهد باید دارای قطعات بسیار با کیفیتی در نوع خود باشد که بتواند انواع قطعات بسیار محکم را برش دهد. از ویژگی هایی که می توان برای این دستگاه ها نام برد تیغه های بسیار تیز آن ها می باشد. برای خرید اره استخوان بر به سایت مراجعه کنید. 

این تیغه ها بسیار تیز بوده و می ‌توانند دارای ارتفاع مختلفی باشند. همین ارتفاع مختلف در دستگاه های مختلف می ‌تواند باعث شود اره هایی که در برند های متفاوتی وجود دارند، بتوانند عمق خاصی از گوشت، استخوان و یا هر چیزی را برش دهند. هرچه اندازه این تیغه ها بزرگتر باشد، می تواند حجم بیشتری از گوشت و استخوان را در زیر تیغه ها جای داده و آن ها را برش دهد. ویژگی دیگری که می ‌توان به آن اشاره نمود سرعت عمل دستگاه است که در دستگاه‌ های مختلف کاملاً با یکدیگر تفاوت دارد. برای یک سری از دستگاه ها سرعت عمل باید پایین باشد تا بتوان با دقت بیشتری به برش پرداخت. همچنین برای بعضی از مشاغل استفاده از دستگاه ‌هایی لازم می باشد که بتواند با سرعت عمل بالایی به برش قطعات گوشت سفید و قرمز و استخوان ها بپردازد تا راندمان کاری این مراکز را بالا ببرد.برای اطلاع از قیمت اره استخوان بر مینروا به سایت مراجعه کنید. 

سایر ویژگی های اره استخوان بر:

 یکی از ویژگی هایی که در انواع دستگاه ها به کار برده می شود، باعث شده است که میزان فروش آن ها به مراتب بالاتر برود، استفاده از یک اهرم در داخل دستگاه است که علاوه بر اینکه می ‌تواند اره را به خوبی پوشش دهد و خطرات جبران ناپذیر آن را به مراتب پایین بیاورد، می تواند به عنوان جسمی برای فشار دادن گوشت نیز مورد استفاده قرار بگیرد. در انواع متفاوت دستگاه ها برحسب نوع گوشت و استخوان هایی که در مراکز تولید غذای خاصی استفاده می شود، سایز های متفاوتی از آن ها دیده خواهد شد. به طور معمول همه استخوان های بسیار بزرگ در کارخانه های تولید مواد غذایی که از گوشت ها و استخوان های بسیار بزرگ استفاده می کنند کاربرد دارد. ولی اره استخوان بر کوچکتر برای کارخانه های تولید مواد غذایی که به گوشت های کوچکتر و یا استخوان های کوچکتری احتیاج دارند کاربرد دارد. مثلاً برای تهیه سوسیس و کالباس هایی که از گوشت مرغ تهیه می شود اره استخوان بر دارای قدرت بسیار بالایی بوده ولی می ‌تواند در انواع کوچکتری خریداری شود. البته برای هر کدام از آن ها باید از افراد متخصص در این زمینه استفاده کرد زیرا کار با این دستگاه ها بسیار پرخطر بوده و هر آن ممکن است در صورت غفلت آسیبی به این افراد وارد شود. همه این دستگاه ها در انواع متفاوت دارای ظاهر تقریباً ثابت بوده و تنها تفاوتی که دارند مربوط به ویژگی های قطعات اصلی آن ها است که باعث می شود تفاوتی در انواع این دستگاه ها ایجاد شود. برای خرید هر کدام از انواع این دستگاه ها باید به مراکز معتبر و نمایندگی های مربوطه مراجعه نمود تا دستگاه مورد نظر دارای بالاترین کیفیت در نوع خود باشد.

مرکز تراز ایران

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش امگا مینروا
آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 434
نمایش همه
علاقه مندی ها ()