چاپ پوستر دیواری با کاغذ دیواری از نظر نوع و سبک طراحی و همین طور جنس و کیفیت کاغذ بسیار متفاوت است، انواع کاغذ دیواری اغلب به صورت تکرار یک تصویر مشخص تولید می شوند، اما طراحی انواع پوستر دیواری به صورت یک تصویر قطعه قطعه شده ارائه می شود، که راویتگر یک طرح یا سبک مدرن از نقاشی کلاسیک، مدرن، پرتره، کارتونی، انتزاعی و غیره می باشد.  چاپ پوستر دیواری به دو صورت آماده و سفارشی انجام می شود، پوسترها از نظر نصب حساسیت بیشتری نسبت به کاغذ دیواری دارند، زیرا باید تصاویر را با دقت بسیار زیاد و هماهنگ با یکدیگر قرار داد، تا در نگاه مخاطبین یک تصویر یکپارچه و یک تکه باشد. انواع پوسترهای دیواری ساده و سه بعدی را می توان به راحتی از مراکز معتبر و تولیدی های این محصولات با قیمت های بسیار استثنائی خریداری کرد.  استفاده از انواع پوستر دیواری برای ویلاها، آپارتمان های مسکونی و همین طور شرکت های اداری و تجاری بسیار پرکاربرد می باشد، برای مثال با سفارش چاپ پوستر دیواری برای شرکت خود می توانید از تصاویر مرتبط با فعالیت یا برند شخصی خود به عنوان پوستر دیواری اداری در یک سمت از سالن پذیرش، اتاق مدیریت و یا سالن کنفرانس استفاده کنید، تا علاوه بر زیبایی محتوایی دکوراسیون، پرستیژ کاری خود را نیز بالاتر ببرید، و به نوع تبلیغات گرافیکی نیز داشته باشید. قیمت چاپ پوستر دیواری را با توجه به مساحت،نوع جوهر، جنس کاغذ، سبک طراحی و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می کنند.

انواع چاپ پوستر دیواری

انواع چاپ پوستر دیواری را بر حسب سایز و ابعاد این کاغذ دیواری های بزرگ و با کیفیت می توان در انواع چاپ پوسترA3، چاپ پوستر A4 و چاپ پوستر A3++ سفارش داد. برای افزایش دوام و مقاومت این پوستر ها در برابر پارگی و رطوبت بر روی تمامی آن ها از روکش های سلفونی و لمینت استفاده می شود. تمامی تناژ رنگی را می توان با کیفیت بسیار بالا در انواع چاپ پوستر دیواری به روی تمامی کاغذ های موجود در بازار انجام داد، این پوستر ها در گرماژ 100 تا 300 گرم  تولید می شوند. از دیگر کاغذ های پرطرفدار در چاپ پوستر دیواری لوکس  می توان به کاغذ دیواری جنس چرم، اکلیلی، پوشالی و ماسه ای اشاره کرد، که میفیت تمامی آن ها مورد تایید فعالان این صنعت می باشد.

هدف از چاپ پوستر دیواری

پوستر دیواری همان طور که در ابتدای مقاله نیز به آن اشاره شد، معمولا روایت گر یک تصویر از هر بعد و سلیقه ای می باشد، و در بسیاری از مواقع معمولا هدف از طراحی و چاپ پوستر دیواری برند سازی، تبلیغات، اطلاع رسانی و غیره می باشد، و می توان در تمامی زمینه های  پزشکی، کشاورزی، آموزشی، صنعتی و غیره نمونه هایی از چاپ پوستر دیواری اداری و تبلیغاتی را مشاهده کرد، این پوستر ها عموما از جنس کاغذ گلاسه هستند و مانند بقیه پوستر دیواری اسپرت، اتاق کودک و نوجوان، طبیعت و غیره در گرماژ 100 تا 300 درجه تولید می شوند. چاپ پوستر دیواری سه بعدی نیز مانند انواع کاغذ دیواری های سه بعدی با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است، و البته تعرفه های طراحی آن نیز متفاوت می باشد. قیمت چاپ پوستر دیواری تا حدود بسیار زیادی به کیفیت کاغذ و برند سازنده آن بستگی دارد، برای مثال می توان به انواع پوستر دیواری چینی، ایرانی، ترک و هلندی اشاره کرد.برای خرید پوستر دیواری گل های سه بعدی  به سایت مراجعه کنید. 

چاپ پوستر دیواری با ارزان ترین قیمت

فروشگاه بزرگ و معتبر دکورافیس سالهاست در زمینه تولید و چاپ پوستر دیواری با ارزان ترین قیمت در دو نوع آماده و سفارشی فعالیت می کند، و انواع محصولات خود را با گارانتی کیفیت و اصالت کالا، قیمت مناسب و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست خریداران می رساند. متقاضیات سفارش و چاپ پوستر دیواری ارزان و باکیفیت با مراجعه به سایت این مرکز می توانند تمامی محصولات این مجموعه را همراه با لیست قیمت چاپ پوستر دیواری مشاهده نمایند، و در صورت تمایل نسبت به خرید آن ها اقدام نمایند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 427
نمایش همه
علاقه مندی ها ()