میز بار به عنوان یکی از تجهیزات تزئینی در دکوراسیون داخلی است که مرتبط با محیط دکوراسیون آشپزخانه و یا پذیرایی می باشد. البته لازم به ذکر است که اجرای طراحی میز بار در اتاق نیز امکان پذیر می باشد. از گذشته استفاده از میزبار بسیار مرسوم بود و اکثر خانه ها مجهز به چنین میزهایی بودند ولی با گذشت زمان تنها افراد لاکچری و اشراف امکان داشتن این نوع میز را داشتند که اختصاص به محیط گرم برای صرف نوشیدنی های مختلف می باشد. لیکن در حال حاضر اکثر رستوران های صرف نوشیدنی چون کافی شاپ و همچنین ساختمان های مسکونی تمایل زیادی به داشتن فضایی اختصاصی برای دورهمی های خانوادگی هستند که تمایل به داشتن فضایی برای میز بار دارند. به همین منظور برخی از مجموعه های فعال طراحی دکوراسیون، امکان طراحی میز بار  را برای دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی و یا آشپزخانه برای مشتریان فراهم می کنند. خوشبختانه متریال با کیفیت در جهت ساخت میز بار کلاسیک و مدرن در اندازه های مختلف برای طراحان دکوراسیون داخلی فراهم می باشد تا بتوانند مطابق با میل میزبان، بهترین میز بار را اجرا نمایند.

طراحی میز بار لوکس

طراحی میز بار لوکس تنها به ابعاد میز بستگی ندارد بلکه نوع طراحی و همچنین جنس متریالی که در ساخت میز بار به کار می رود نیز تأثیرگذار می باشد. به این ترتیب افرادی که تمایل به داشتن میز بار لاکچری با طراحی مدرن دارند، می توانند از تجربیات هنرمندانۀ طراحان دکوراسیون داخلی استفاده کنند. سبکی که برای طراحی میز بار انتخاب می شود متناسب با نیاز فردی است که تمایل به پذیرایی از میهمانان با استفاده از نوشیدنی دارد. به همین دلیل فضاهای اختصاصی مرتبط با قرار گرفتن بطری های نوشیدنی و لیوان های سِرو در طراحی آن در نظر گرفته می شود تا کارایی لازم را داشته باشد. لذا به همین دلیل طراحی این نوع میز با سایر میزها چون میز ناهارخوری، میز پذیرایی و غیره متفاوت می باشد. همچنین سبک طراحی و محل قرارگیری این نوع میز نیز بسیار خاص می باشد و نیاز به رعایت یک سری نکات اساسی و کاربردی دارد.

بنابراین اگر قصد طراحی و نصب میز بار در دکوراسیون داخلی را دارید، نیاز است که میزان فضای خالی سالن پذیرایی و همچنین ابعاد فضای دکوراسیون آشپزخانه را در نظر داشته باشید. بدین صورت می توانید بهترین پیشنهاد برای طراحی نمای میز بار را در فضای دکوراسیون داخلی داشته باشید.

طراحی میز بار کم حجم

امروزه با پیشرفت ترفندهای طراحی دکوراسیون و معماری، امکان طراحی میز بار کم حجم در گوشۀ دکوراسیون سالن پذیرایی، بخشی از نمای اُپن آشپزخانه و یا فضای اتاق خواب فراهم می باشد. در نتیجه افرادی که در این حوزۀ طراحی دکوراسیون داخلی فعالیت دارند، می توانند پس از بررسی زوایای مختلف، بهترین پیشنهاد را برای اجرای میز بار توسط بهترین شرکت دکوراسیون داخلی  با حداقل هزینه و متناسب با نیاز مشتریان داشته باشند.

هزینۀ طراحی میز بار

هزینۀ طراحی میز بار به فاکتورهای متعددی چون کیفیت متریال چوب و همچنین ابعاد و نوع طراحی نمای میز بار دارد. به همین دلیل است که امکان ساخت انواع میز بار با قیمت ارزان و نمای زیبا و چشمگیر متناسب با سلایق مختلف فراهم می باشد. لذا افرادی که تمایل به داشتن میز اختصاصی نوشیدنی دارند، می توانند بخشی از نمای دکوراسیون را به این نوع وسیلۀ دکوراسیون اختصاص دهند که از زیبایی و کارایی خاصی برخوردار می باشد. بدین ترتیب در میهمانی ها می توانند از مزایای این میز برای پذیرایی بهتر از آنان استفاده نمایند.

شرکت دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان نیلوفر صفرزاده به عنوان یکی از مجموعه های پیشگام در حوزۀ ارائه خدمات نوین طراحی و اجرای تخصصی انواع میز بار لوکس، کلاسیک، مدرن، کم حجم و غیره در تهران فعالیت می کنند.

ادرس: تهران شهرک غرب - روبروی میلاد نور - برج ستین طبقه 5 واحد 28

تلفن همراه: 09122828127  -  09120120715

تلفن ثابت: 86176140-021  -  86175047-021

تلفکس: 761715047 - 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 475
نمایش همه
علاقه مندی ها ()