فروش اقساطی خودرو سالهاست که به یاری افراد کم درآمد و یا طبقه متوسط جامعه آمده است تا به بازار خرید و فروش خودرو که در سالهای اخیر با چالش های بسیاری از جمله تحریم و بالا رفتن نرخ ارز مواجه شده است، را سر‌و‌سامان بدهد. قیمت انواع خودرو های خارجی و داخلی به ترتیب در سالهای اخیر با یک افزایش قیمت ناگهانی در حدود 2 الی 3 برابر افزایش پیدا کرده است و بسیاری از افراد جامعه توانایی پرداخت هزینه ی خرید نقدی خودرو را از دست داده اند، اما با ارائه تسهیلات و شرایط فروش نقد و اقساطی خودرو این امکان فراهم شده تا تمامی افراد و اقشار جامعه بتوانند تنها با پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت خودروی دلخواه خود را تحویل بگیرند و مابقی مبلغ آن را در اقساط مشخص و تعیین شده پرداخت نمایند. فروش اعتباری انواع خودروهای داخلی یک فرصت تازه برای تمام علاقه‌مندان و متقاضیان خرید خودرو می باشد، تا بتوانند به رویاهای خود جامه‌ی عمل بپوشانند و یک گام به خرید خودروی مورد نظرشان نزدیکتر شوند. قیمت فروش اقساطی خودرو نسبت به طرح های فروش مدت دار یا فروش نقدی مقداری بالاتر است و از مهمترین دلایل اقتصادی این امر می توان به دوره طولانی بازگشت سرمایه به این شرکت ها و هزینه های ارائه خدمات و تسهیلات آنها اشاره کرد، که یک امر بدیهی است و مشتریان به خوبی از آن آگاه هستند. البته در طول شرایط پرداخت اقساط و همین طور بالارفتن لحضه ای قیمت ها در شرایط اقتصادی کنونی باز هم این بازار به نفع مشتریان خواهد بود، زیرا ممکن است در پایان دوره پرداخت مبلغ خودروی خریداری شده بسیار بالاتر از قیمت اولیه خرید آن رود.

تسهیلات فروش اقساطی خودرو با مناسب ترین قیمت در سالهای اخیر با استقبال گسترده ای مواجه شده است، در این طرح که توسط بسیاری از شرکت های لیزینگ خودرو، نمایندگی های رسمی شرکت های خودروسازی و هلدینگ های معتبر پشتیبانی می شود، می توان هر نوع خودرویی را در برندهای داخلی و خارجی به صورت اقساطی و با شرایط متفاوت در پرداخت ها خریداری نمود. در فروش اقساطی، خود مشتریان در ابتدا با کارشناسان شرکت های لیزینگ خودرو مشورت می کنند و پس از انتخاب خودروی منتظر خود، مبلغ پیش پرداخت را تعیین کرده و سپس تعداد اقساط و سقف پرداخت هر قسط را متناسب با بودجه مشتری و امکانات شرکت تعیین می کنند. از مهمترین مزیت های فروش اقساطی خودرو توسط این شرکت ها می توان به تحویل فوری خودرو پس از اولین قسط یا پیش پرداخت اشاره کرد. زیرا مشتریان همیشه از فروش های مدت دار و زمان های طولانی انتظار برای دریافت خودرو در طرح های پیش فروش نمایندگی ها ناراضی بوده اند، این روش رضایت آنها را تا حدود بسیار زیادی برآورده می کند. خرید و فروش اقساطی ایران خودرو با ارزان ترین قیمت از سری شعار های تبلیغاتی است که اکثر شرکت های فروش لیزینگی خودرو مطرح می کنند، اما بهترین راه برای اعتماد و مراجعه به این شرکت ها در وهله‌ی اول اطمینان از اعتبار و مشخصات ثبتی شرکت می باشد، تا افراد در روند پرداخت اقساط با مشکلات جدیدتری ناشی از عدم پایبندی به تعهدات شرکتی و پیگیری امور مشتریان مواجه نشوند و از خرید خودروی خود لذت ببرند.

نمایندگی مبین خودرو از معتبر ترین شرکت های اقساطی فروش خودرو با بهترین شرایط واگذاری و مناسب ترین قیمت می باشد، که امکان خرید و فروش قسطی خودرو را در تمامی برندهای داخلی معتبر مانند ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور، بهمن و غیره را فراهم کرده است. مراحل خرید و فروش اقساطی خودرو از این مرکز به ترتیب شامل انتخاب خودرو، ارائه مستندات درآمدی، پرداخت وجه و تحویل خودرو می شود. پرداخت وجه بعد از تحویل خودرو و سند به نام مشتری در رهن بانک، اقساط 24 الی 48 ماهه با حداقل پیش پرداخت از جمله مزایای خرید از مبین خودرو می باشد.

تماس با ما

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ - ۷۰۰۴ ۸۸۸۵

شعبه غرب:

تهران , خیابان آیت الله کاشانی , بلوار اباذر , نبش پیامبر شرقی , ساختمان آریا  طبقه اول , واحد ۱۰۳

شماره تماس :  ۰۳۳۸ ۴۰۴۴ - ۰۳۳۷ ۴۰۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 533
نمایش همه
علاقه مندی ها ()