سرامیک بر یکی از ابزارآلات صنعتی است که کاربرد مهمی در صنایع برش قطعات سرامیکی مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه خرید و فروش صفحات سرامیک بر برای عملیات برش سنگ های سرامیک به وفور به کار برده می شوند. صفحات سرامیک بر، به منظور برش و یا ساییدگی سطوح سرامیک طراحی شده اند. در واقع این صفحات به تنهایی کاربرد صنعتی ندارند و کاربری آنها با استفاده از دستگاه های فرز و یا پروفیل بر مشخص می شود. صفحات سرامیک بر پس از مدت زمان معین پس از استفاده، نیاز است که صفحات جدید جایگزین صفحات فرسوده شود تا بدین وسیله کارهای برش و یا سایشی که انجام می شوند، به دقت بالا انجام شود. در واقع با استفادۀ طولانی مدت از صفحات برش، قطر صفحه کاهش پیدا می کند و یا کند می شوند و به راحتی نمی توان قطعات را به درستی برش داد و نیاز به خرید صفحات سرامیک بر جدید خواهد بود.برای اطلاع از قیمت فروش سرامیک بر به سایت مراجعه کنید. 

کاربرد سرامیک بر

کاربرد سرامیک بر بیشتر برای شرکت های تولید سرامیک و یا افرادی است که در حوزۀ فروش سرامیک و یا ساخت و ساز ساختمان ها را انجام می دهند، برای نصب سرامیک در ساختمان ها، نیاز به دستگاه فرز به همراه صفحات سرامیک بر می باشند. در حال حاضر انواع صفحه برش با سایز، ضخامت و جنس های متفاوتی عرضه می شوند که بر اساس نوع کاربری با یکدیگر متفاوت می باشند. با توجه به نوع کاربری مجموعۀ صنعتی خود، می توانید کاربردی ترین نوع صفحات برش را با قیمت مناسب خریداری کنید. همانطور که می دانید در بازار صفحات برش متعددی با جنس های مختلف عرضه می شوند که قابلیت برش سنگ و یا فلزات را دارا می باشند. به همین دلیل هنگام خرید صفح برش، نسبت به کاربری صفحات، توجه کامل را داشته باشید. برای برش سرامیک، فروش انواع صفحه سرامیک بر با قیمت ارزان را می توانید در سطح بازار مشاهده نمائید که با برندهای خارجی و ایرانی عرضه می شوند. در واقع صفحه سنگ قابلیت برش سنگ های سرامیکی را دارد و در ابعاد و اندازه های مختلف می توانید تهیه کنید. از ویژگی های قابل توجه سرامیک، می توان به تافنس بالا، عایق گرما و الکتریکی و مقاومت بالا در برابر خوردگی اشاره نمود. در نتیجه نیاز به استفاده از صفحات برش با قابلیت هایی می باشد که امکان برش انواع سرامیک را برای تولیدکنندگان صنعتی فراهم کند.برای خرید دیسکهای سرامیک بر سدیما SECIMA از طریق لینک اقدام نمایید. 

خرید صفحات سرامیک بر

خرید صفحات سرامیک بر به صنعت گران کمک می کند تا قادر به برش سنگ های سرامیک در قطرهای مختلف باشند. به این ترتیب می توانند فرآیند بسته بندی و یا چسباندن سرامیک ها را بر روی زمین و یا دیوار در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. به این ترتیب از مزایای صفحات سرامیک بر استفاده می شود. دیسک های سرامیک بر کاووش، دیسک های سرامیک بر بهکو، صفحات سرامیک بر آسرون، صفحات سرامیک بر ایوا، دیسک های سرامیک بر سدیما و ... از جمله معروف ترین دیسک های سرامیک بر موجود در بازار می باشد که با قیمت مناسب عرضه می شوند. در واقع این صفحات سرامیک بر در جهت برش و ساییدگی سطوح سرامیک ساخته شده اند که در قطرهای متفاوتی به بازار عرضه می شوند.

قیمت سرامیک بر

قیمت سرامیک بر به برند و قطر دیسک بستگی دارد. بنابراین متناسب با قطر و ابعاد سنگ های سرامیک مورد نظر، می توانید مناسب ترین دیسک های سرامیک بر قیمت ارزان را با کیفیت عالی و برند معتبر خریداری نمائید.

فروشگاه ابزار مجید، چندین سال است که فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را در زمینۀ تأمین و پخش انواع دیسک سرامیک بر، سنگ بر و فلز بر به همراه تضمین قیمت و کیفیت در تهران ادامه می دهد.

02166347835

09121080200

majidakbari79@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 610
نمایش همه
علاقه مندی ها ()