شرکت های تولید کننده لوازم یدکی لیفتراک:

ماشین لیفتراک نیز مانند بسیاری از ماشین ها و ابزارآلات دیگر دارای مراکز فروش لوازم یدکی لیفتراک می باشد. این لوازم یدکی برحسب نوع لیفتراک مورد نظر متفاوت می باشد. لیفتراک ها با پیشرفت جوامع بشری و تمایل به سهولت در انجام کار ها تولید شده و امروزه در سراسر مراکز تولیدی و کارخانه های مختلف و حتی کارگاه های کوچک انواع متفاوتی از آن ها را می توانیم مشاهده کنیم. این دستگاه ها بر حسب ابعاد کالا های مختلف می ‌توانند در مراکز تولیدی مختلفی و در انواع متفاوتی وجود داشته باشند. مثلاً برای کالا های کوچک از نوع کوچک آن ها استفاده می شود و همچنین طبیعتاً برای کالا های بزرگ و سنگین نیز، از انواع قوی تر آن ها استفاده خواهد شد. با توجه به این که نوع لیفتراک ها با یکدیگر تفاوت دارد، قطعات و لوازم یدکی لیفتراک ها نیز کاملاً از یکدیگر تفکیک می شوند. برای اطلاع از خرید و فروش لوازم یدکی لیفتراک به سایت مراجعه کنید.

همچنین برحسب نوع برندی که این دستگاه ها دارند می ‌توان قطعات را در دسته بندی های مختلف قرار داد. از انواع برند هایی که می توان برای لیفتراک نام برد، برند لیفتراک هایستر، لیفتراک کوماتسو، لیفتراک سهند، لیفتراک کلارک، لیفتراک سپاهان، لیفتراک کاترپیلار، لیفتراک کلارک، لیفتراک تی سی ام، لیفتراک تویوتا و لیفتراک هلی می باشد. همانطور که می بینید لیفتراک در انواع مدل های ایرانی و خارجی موجود هستند که برای هر کدام از این لیفتراک ها شرکت تولید کننده آن ها، قطعات مربوطه و لوازم یدکی لیفتراک را پشتیبانی کرده و به تولید آن ها خواهد پرداخت و در صورت بروز هر گونه مشکلی در یکی از این لیفتراک ها و قطعات مربوط به آن، می توان به نمایندگی‌ های لیفتراک مورد نظر مراجعه نموده و به خرید قطعه مورد نظر پرداخت. البته باید گفت این دستگاه ها از نظر قیمت با یکدیگر متفاوت هستند و قطعات آن ها نیز کاملاً با یکدیگر متفاوت می باشد. ولی روش کار و عملکرد این لیفتراک ها تقریباً با یکدیگر برابر است.

انواع قطعات و لوازم یدکی لیفتراک:

از لیفتراک ها برای بلند کردن و جابجایی کالا های مورد نظر استفاده می شود. البته باید به این نکته اشاره کرد که لیفتراک ها برای جابجایی کالا در مسافت های کوتاه مورد استفاده می باشند و از آن ها نمی توان به منظور های دیگری استفاده نمود. با توجه به کاربرد های بسیار زیادی که لیفتراک ها دارند و وزن بسیار سنگینی که آن ها تحمل می کنند، با سرعت بیشتری نسبت به دستگاه های دیگر می توانند دچار فرسودگی و استهلاک شده و برای جلوگیری از بالا رفتن هزینه ‌های ناشی از تعویض قطعات نامرغوب، باید سعی شود از قطعات اورجینال استفاده شود. این دستگاه ها دارای قطعات و لوازم یدکی لیفتراک بسیار زیادی می باشند. در ادامه به نام بردن چند مورد از آن ها اکتفا خواهیم کرد. از لوازم هایی که مربوط به موتور لیفتراک می ‌باشند می توان به رینگ پیستون، اویل پمپ، یاتاقان، واشر، میل لنگ و خود موتور های دستگاه که شامل موتور های بنزینی و همچنین موتور دیزلی هستند اشاره نمود. برای خرید اینترنتی لوازم یدکی لیفتراک تویوتا به سایت شرکت ایران هیدرولیک مرکزی مراجعه کنید. 

از لوازمی که در ترمز لیفتراک و چرخ آن استفاده می شود، به کاسه نمد پلوس و چرخ، لوازم یدکی مربوط به فرمان بلبرینگ های مربوط به دکل لیفتراک، لوازم یدکی مربوط به دیفرانسیل، لوازم یدکی مربوط به شیر بالابر، همچنین فیلتر های مختلف هوا و روغن و گازوئیل و غیره می توان اشاره کرد. در لوازم یدکی لیفتراک که مربوط به گیربکس آن می‌ باشد قطعاتی وجود دارد که از آن ها دیسک شفت خروجی و کلاچ دنده های گیربکس کشویی و دوبل و همچنین کشویی کامل، استاتور، فیلترهای مختلف، توربین و غیره می توان اشاره نمود. علاوه بر قطعات نام برده شده بسیاری از قطعات دیگر نیز وجود دارد که می ‌توان در مراکز فروش لوازم یدکی لیفتراک آن ها را یافت. البته نمونه های تقلبی بسیاری در مراکز مختلف وجود دارد که این نمونه ‌ها توسط آلیاژ های بسیار نامرغوب ساخته شده اند. برای این که دستگاه لیفتراک بتوانند عمر بسیار مفیدی داشته باشند بهتر است از قطعات اورجینال مربوط به برند لیفتراک استفاده شود.

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 411
نمایش همه
علاقه مندی ها ()