مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T7 یکی از جمله دستگاه های نسل جدید ویدئو پروژکتور است. این مدل از دستگاه های دیتا پروژکتور دارای یکسری ویژگی های ساختاری می باشند که آنها را نسبت به مدل های قدیمی بسیار متمایز نموده است. بنابراین با توجه به تعدد مواردی که شما قرار است از این دستگاه استفاده کنید، می توانید مناسب ترین نوع آن را با قیمت مناسب و به همراه گارانتی خریداری نمائید. خرید و فروش مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T7نیزا کالا را که یک برند ایرانی می باشد را می توانید با قیمت ارزان خریداری نمائید. کاربرد این دستگاه در جهت بزرگنمایی تصاویری است که توسط دستگاه پردازش می شود و سپس به واسطۀ لنزی که در آن تعبیه شده است، تصاویر را به صورت بزرگ بر روی پرده نمایش نشان می دهد. برای خرید مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T7  به سایت مراجعه نمایید. 

خرید مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T7

خرید مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T7یکی از پرکاربردترین دستگاه های دیتا پروژکتور می باشد که کاربری دستگاه را بهبود بخشیده است. در واقع این دستگاه به دلیل وزن سبک، سایز کوچک و قابلیت وای فای امکان اتصال به منبع های دیجیتالی را که به این قابلیت مجهز می باشند را فراهم نموده است. نسخه های نسل جدید دیتا پروژکتور که به فناوری روز مجهز می باشند، امکان کارکردن با منوی دستگاه را ساده تر از گذشته کرده است، ضمن آنکه به سیستم عامل اندروید نیز مجهز می باشند. کاربرد عمدۀ این دستگاه در امور آموزشی و نمایش تصاویر در سایز بزرگ می باشد که امکان مشاهدۀ تصاویر را برای تمام افراد حاضر در اتاق فراهم می کند.

در گذشته دستگاه های ویدئو پروژکتور را تنها تعداد معدودی از افراد می توانند خریداری کنند و برای مصارف مورد نظر خود استفاده می کردند. لیکن به دلیل اینکه در داخل کشور نیز شرکت های معتبری در حوزۀ ساخت انواع ویدئو پروژکتور فعالیت دارند. به همین منظور امکان خرید پیشرفته ترین مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T7به همراه تضمین قیمت و کیفیت برای علاقه مندان محیا می باشد. این مدل دیتا پروژکتور قابلیت اتصال به زمین، سقف و همچنین بر روی زمین را دارد. در ضمن به دلیل برخورداری از فناوری روز، امکان نمایش تصاویر 3 D را در اختیار شما قرار می دهد. در نتیجۀ آن می توانید تصاویر مختلف را با کنتراست 1:1800 و رزولوشن نمایشگر 480*800 پیکسل تماشا کنید. برای اطلاع از  فروش انواع دستگاه ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه نمایید. 

فروش مینی ویدئو پروژکتور مدل T7با وای فای

فروش مینی ویدئو پروژکتور مدل T7با وای فای به شما کمک می کند که فضای محیط پیرامون دستگاه های دیجیتال را خلوت نگه دارید. در واقع با این فناوری، به راحتی و بدون استفاده از هیچگونه کابلی، ارتباط میان ویدئو پروژکتور را با دستگاه های منبع ایجاد کنید. استفاده از تکنولوژی کاربردی در طراحی این گونه دستگاه ها موجب راحتی تدریس کنندگان شده است تا بدین وسیله بتوانند فایل های تصویری که در جهت آموزش دروس تهیه نموده اند را با استفاده از آن بر روی پرده نمایش به دانش آموزان و دانشجویان نشان دهند تا درک بهتری نسبت به مباحث آموزشی داشته باشند. در ضمن کاربرد دستگاه مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T7 در سالن های همایش و کنفرانس، اتاق های فکر و همچنین افرادی که علاقه مند به بازی های حرفه ای گروهی می باشند، نیز به وفور مشاهده می شود.

قیمت مینی ویدئو پروژکتور مدل T7با سیستم عامل اندروید و WiFi نسبت به امکاناتی که دارد، بسیار مقرون به صرفه می باشد.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا از ابتدای فعالیت مجموعه، در عرصۀ تولید دستگاه های ویدئو پروژکتور در ایران مشغول به کار می باشد و امکان فروش آنلاین دستگاه های مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار مدل T7را برای مشتریان گرامی با قیمت ارزان فراهم نموده است.

 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 616
نمایش همه
علاقه مندی ها ()