ویدئو پروژکتور وای فای دار نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور می باشد که برای بزرگ نمایی تصاویر مورد استفاده قرار گرفته می شود. استفاده از چنین دستگاه هایی بیشتر برای سالن های کنفرانس خریداری می شد ولی با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی ساخت دستگاه های دیتا پروژکتور، انواع ویدئو پروژکتور وای فای دار جیبی به بازار عرضه شده است. عملکرد دستگاه های ویدئو پروژکتور مبتنی بر لامپ و عدسی است. در واقع این دستگاه ها برای آنکه بتوانند داده را پردازش کنند، نیاز به این دارند که به دستگاه های دیجیتالی منبع تغذیه متصل شوند تا بدین وسیله بتوانند داده های تصویری و غیره را پس از پردازش به وسیله کانون عدسی به صورت تصاویر بزرگ بر روی صفحه نمایشگر نشان داده می شود.  خرید انواع ویدئو پروژکتور وای فای دار به دلیل برخورداری از نسل جدید فناوری، مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار

خرید ویدئو پروژکتور وای فای دار به دلیل وزن سبک و ابعاد کوچک بیشتر از سایر برندها مورد استفاده قرار گرفته می شود، ضمن آنکه فضای کمتری را اشغال می کند. کاربرد گستردۀ دستگاه های ویدئو پروجکشن در آموزشگاه ها، سالن های همایش و کنفرانس، اتاق های فکر شرکت ها، دانشگاه ها، مدارس، مغازه های گیم نت و همچنین منزل می باشد. در واقع چند سال اخیر به دلیل کاهش قیمت خرید دستگاه مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار، امکان جابجایی این دستگاه را بیش از پیش ساده تر نموده است و به راحتی می توان در مسافرت و میهمانی ها از مزایای این دستگاه استفاده نمود. در واقع با استفاده از دستگاه های دیتا پروژکتور می توانید علاوه بر تلویزیون، از پردۀ نمایش دیتا پروژکتور برای بازی با دستگاه پلی استیشن استفاده کرد. در این صورت افراد مختلف می توانند به تماشای فیلم و یا بازی مشغول باشند.

امروزه فروش ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار در سراسر کشور طرفدار پیدا کرده است چون به سیستم عامل اندروید مجهز می باشد. این سیستم عامل به عنوان جدیدترین نسخۀ سیستم عامل برای دستگاه های دیجیتال طراحی شده است که در نتیجۀ آن کار کردن با دستگاه ساده تر شده است. همانطور که گفته شد، این دستگاه مجهز به قابلیت WiFi می باشد بنابراین بدون استفاده از کابل های رابط، می توان به دستگاه های دیجیتالی که به این تکنولوژی مجهز هستند، ارتباط برقرار کرد.

فروش مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار

فروش مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار از طریق فروشگاه های معتبر پخش ویدئو پروژکتور امکان پذیر است. با مراجعه به چنین فروشگاه هایی می توانید متناسب با توان مالی خود، بهترین دستگاه ویدئو پروژکتور قیمت ارزان را به همراه گارانتی خریداری نمائید. در حال حاضر می توانید بر اساس برند و عملکرد دستگاه، انتخاب خود را از دیتا پروژکتور داشته باشید. کاربرد این دستگاه در محیط های آموزشی افزایش یافته است و به همین دلیل است که حجم تقاضا برای این محصول دیجیتالی به نسبت خود ارتقاء پیدا کرده است. برای اطلاع از  قیمت خرید ویدئو پروژکتور از طریق لینک مراجعه کنید. 

قیمت ویدئو پروژکتور وای فای دار

قیمت ویدئو پروژکتور وای فای دار به مدل و برند دستگاه بستگی دارد. چرا که برخی از برندها به دلیل کیفیت بالا و رزولوشن بالایی که دارد، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته می شود و طبیعتاً بر روی قیمت دستگاه نیز تأثیر گذار خواهد بود. هنگام خرید این دستگاه، نیاز است که قابلیت های دیتا پروژکتور را در نظر داشته باشید که مشمول مواردی چون عمر مفید لامپ، وضوح تصویر، کنتراست، پورت هایی که تعبیه شده است، وزن، نوع لنز و امکان پخش تصاویر سه بعدی می شود.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا به عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان دستگاه های ویدئو پروژکتور در تهران فعالیت خود را آغاز نمود و تا به امروز نسخه های جدید این دستگاه را که به فناوری روز مجهز می باشند، به بازار عرضه کرده است.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 555
نمایش همه
علاقه مندی ها ()