موکت یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی محسوب می شود که برای پوشش کف منازل مورد استفاده قرار گرفته می شود. با پوشاندن کف به وسیلۀ موکت به راحتی می توان بدون دمپایی بر روی کف سالن قدم گذاشت و احساس راحتی به شما خواهد داد. فرهنگ استفاده از موکت و فرش دارای قدمت طولانی می باشد. این محصول از نظر زیبایی شناسی بسیار تأثیرگذار می باشد و به مراتب جلوۀ دکوراسیون را بیش از پیش نما می دهد. البته لازم به ذکر است که با خرید موکت، می توانید نوعی عایق صدا و برودت حرارتی را در فضای دکوراسیون ایجاد نمائید. با توجه به استقبال فراوانی که از این محصول دکوراتیو شده است، تولیدکنندگان تلاش نموده اند که طرح، جنس و مدل موکت ها را تغییر دهند و مدل های مختلفی از این محصول را به بازار عرضه کنند. از این محصول به عنوان کفپوش نیز یاد می شود و نسبت به دیگر کفپوش ها بسیار شیک و کاربردی می باشد، ضمن آنکه امکان جابجایی را دارد.برای اطلاع از قیمت فروش موکت به سایت مراجعه کنیم. 

خرید انواع موکت مقاوم

خرید انواع موکت مقاوم را می توانید به واسطۀ فروشگاه اینترنتی مای دکوری با گارانتی داشته باشید. موکت ظریف مصور و پالاز موکت دو برند معروف موکت های ساخت ایران است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. به همین منظور می توانید از مزایای این محصولات استفاده نمائید. با استفاده از این محصول به نرمی می توان بر روی سطوح کف قدم برداشت و از جمله کفپوش های با دوام محسوب می شوند. خوشبختانه کفپوش موکت را می توان جابجا نمود و افرادی که مستأجر هستند، به سهولت می توانند این نوع کفپوش را با خود به خانۀ جدید انتقال دهند. در ضمن تمیز کردن این کفپوش نیز بسیار ساده می باشد و با استفاده از دستمال نم دار، جارو برقی و یا با مواد شوینده امکان پذیر می باشد.

در بازار انواع موکت با دوام تولید شده است و در دسترس خرید مشتریان قرار گرفته است که در ادامۀ مقاله به برخی از آنها اشاره خواهیم نمود. معرفی انواع موکت در بازار ایران به شرح زیر می باشد:

موکت پلی آمید: از جمله موکت های نخی محسوب می شوند که از جنس نخ پلی آمید بافته می شوند که مقاومت بالایی در برابر ضربه و خم شدگی دارند، علاوه بر آنکه از نظر الکتریسیته ساکن دارای جایگاه مناسبی نمی باشد و به عنوان بهترین گزینه برای مکان های اداری و مسکونی به حساب می آیند.برای اطلاع از قیمت خرید موکت پالاز به سایت مراجعه کنید. 

موکت های پلی استر: نوعی از کفپوش های موکت است که از نخ های پلی استر تولید می شوند که دارای مزایای عالی چون ضد حساسیت بودن و همچنین دارای تنوع رنگ و طرح می باشند و نسبت به رطوبت و لکه بسیار مستحکم و با دوام می باشند. به همین جهت در تمام مکان های مسکونی و اداری قابل استفاده می باشد.

موکت های پلی پروپیلن: نوع دیگر از موکت هایی است که نسبت به دیگر موکت ها بسیار ارزان می باشد. این نوع موکت ها در مقابل لکه، رطوبت و همچنین فشار زیاد بسیار مقاوم می باشند، همچنین نسبت به جریان الکتریسیته ساکن نیز مقاومت زیادی را از خود نشان می دهند.

البته لازم به ذکر است که تولیدکنندگان، قادر به ترکیب هر سه نوع نخ با یکدیگر می باشند تا بتوانند بهترین موکت را با قیمت ارزان و مناسب تولید نمایند و به دست مصرف کنندگان برسانند.  

فروش موکت ارزان

فروش موکت ارزان را می توانید در فروشگاه های معتبر که در حوزۀ فروش محصولات دکوراسیون داخلی فعالیت دارند، مشاهده نمائید. برخی از مدل های موکت به نحوی است که دارای ضخامت زیادی می باشند و به راحتی می توانید به تنهایی از آن به عنوان کفپوش استفاده نمائید.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری به عنوان یکی از فروشگاه های با سابقه در این حوزه، امکان خرید بهترین موکت های ایرانی را با قیمت ارزان، به صورت اینترنتی به فروش می رساند.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 521
نمایش همه
علاقه مندی ها ()