طراحی داخلی از جمله مهمترین موضوعاتی می باشد، که در سالهای اخیر به شدت مورد توجه پیمانکاران و معماران ساختمانی قرار گرفته است، در این روش با ساتفاده از نور پردازی طبیعی و مصنوعی و همین طور استفاده از تجهیزات و وسایل ضرورری شکیل و مناسب مانند کمد دیواری، تخت های تاشو و غیره تلاش می شود محیط کوچک آپارتمان را به بهترین شکل ممکن بهینه سازی نمود، و جانمایی بسیار مناسبی برای اجزاء آن مانند در ها، پنجره ها، کابینت، کمد دیواری، تخت ها، مبلمان، پرده ها، سرویس بهداشتی و غیره قرار داد، که محیط  را بتوان بزرگ تر و جذاب تر نمایش داد.  هدف از طراحی های داخلی در امکان مختلف مانند هتل ها، فروشگاه ها، سازمان ها دولتی، مراکز درمانی، مراکز عمومی و شرکت های خدماتی متفاوت می باشد، برای مثال در طراحی و جانمایی قفسه های فروشگاه ها معمولا از رنگ های جذاب و گرم استفاده می شود، تا در نگاه اول نظر مشتری را جلب  و جذب نماید. قیمت اجرای خدمات طراحی داخلی با توجه به نوع محیط، مساحت و امکانات و اکسسوری های که درآن به کار رفته است، محاسبه و تعیین می شود.

طراحان داخلی با تمرکز بر روی سبک های طراحی و همین طور نظرات و سلایق مخاطبان خود در تلاش هستند، تا بهترین طرح ها و الگوها را خلق نمایند، و معمولا برای انجام این کار از نرم افزارهای گرافیکی مانند اتوکد استفاده می کنند، تا در ابعاد و جانمایی هایی که در نظر می گیرند با مشکل مواجه نشوند. از مهمترین سبک های عصر معاصر می توان به سبک های مینیمال، روستیک، مدرن، کلاسیک، مدیترانه ای، اسلامی، مراکشی و غیره اشاره کرد، که در سراسر دنیا مخاطبان بسیاری دارد، و هزینه اجرای طراحی داخلی در هر کدام از آن ها نیز متفاوت می باشد.

از معتبر ترین مجموعه های اجرای طراحی داخلی ساختمان با مناسب ترین قیمت می توان به گروه معماری و طراحی دکوراسیون هیرادانا اشاره کرد، که سالهاست با ارائه جدیدترین متدهای طراحی داخلی توانسته رضایت و اعتماد مشتریان را کسب نماید.

به مجموعه ای از طرح های به هم پیوسته و هماهنگ با محیط از لحاظ  تغییر ساختار ساختمان و فضای آن طراحی داخلی می گویند. طراحان داخلی معمولا ارتباط بسیار نزدیکی با معماران و پیمانکاران ساختمانی دارند و در مرحله ساخت و ساز و یا بازسازی انواع ساختمان و مرمت ساختمان ایده های خود را مطرح می کنند، این افراد در زمینه بازرسی های فنی، چگونگی استفاده از فضا و غیره دانش های کافی را دارند و بهترین ایده ها را در زمینه بهینه سازی محیط با ارزان ترین قیمت مطرح می کنند. تعیین بودجه، نوع و کاربری محیط از مهمترین مسائلی هستند که در فاز اول طراحی داخلی ساختمان به آن پرداخته می شود، و با مشخص شدن آن ها و مطرح کردن نظرات و سلایق مشتریان می توان به راحتی از میان تنوع بسیار بالای سبک و ایده های مختلف طراحی ساختمان نظیر سبک های مینیمال، روستیک، مدرن، ماوریک، ژاپنی، مصری و غیره بهترین و ایده آل ترین آن ها را متناسب با بودجه شخصی خود انتخاب و خریداری نمود. قیمت طراحی داخلی ساختمان نیز بر حسب موارد ذکر شده، متریال مصرفی و مساحت محیط محاسبه می شود، و در همان مراحل اولیه به مشتریان میزان تقریبی آن اعلام می گردد.

هدف از اجرای طراحی داخلی در ساختمان ها مختلف نظیر فروشگاه ها، مغازه ها، پاساژ ها، هتل ها،رستوران ها، مترو، ویلا و ساختمان ها مسکونی متفاوت است، و طراحان باید این مسئله را در الویت های کاری خود قرار دهند تا بتوانند ایده آل ترین فضا ها را طراحی و پیاده سازی نمایند. تعیین چگونگی استفاده از فضا، تعیین اهداف مشتری، تهیه امکانات و مصالح مورد نیاز پروژه، چگونگی نورپردازی ساختمان، جداکننده های سیستم ها تاسیسات و برق ساختمان، نوع مبلمان و وسایل دکوراتیو  از جمله فاز های مختلف طراحی داخلی می باشند.

از برجسته ترین شرکت های طراحی داخلی ساختمان با نازل ترین قیمت می توان به گروه معماری و طراحی هیرادانا اشاره کرد، که سالهاست با ارائه بهترین ایده ها و طرح های مختلف ساختمانی توانسته رضایت و اعتماد مشتریان را کسب نماید.

تماس با ما

شماره همراه :  09125754921

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068 22172069

شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2 شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30 شماره تماس : 04433437314 09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس : 44274146-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 403
نمایش همه
علاقه مندی ها ()