آشنایی با ترازوی پند:

ترازوی پند نیز همانند ترازوی محک یکی از برند های معروف ترازو است که توانسته در ایران بسیار مطرح شود. همان طور که در مقاله های پیشین خواندیم. ترازو وسیله ای برای اندازه گیری است که محصولات با جرم ها و اندازه های مختلف را می سنجد. با توجه به عملکرد و ظاهر ترازو ها می تواند دو نوع کلی ترازو را با نام های ترازوی دیجیتال و ترازوی آنالوگ  مشاهده نمود. ترازو های دیجیتال و آنالوگ به دو دسته علمک دار و بدون علمک تقسیم می شوند. اگر بخواهیم که بیشتر با ترازو ها آشنا گردیم بهتر است که انواع دیگر را که در زیر مجموعه ی آن ها قرار دارند نام ببریم. ترازو های زیر انواع دیگر از انواع ترازوی پند می باشند:

  • ترازوی آزمایشگاهی
  • ترازوی پزشکی
  • ترازوی وزن کشی
  • ترازوی صنعتی
  • ترازوی خانگی
  • ترازوی آشپزخانه
  • ترازوی فروشگاهی
  • و غیره.

در مقاله های قبل در رابطه با برخی از انواع ترازو صحبت شد که بهتر است در رابطه با سایر انواع که تنها نام آن ها ذکر شد، صحبت نماییم.

ترازوی پند صنعتی:

ترازوی پند صنعتی همان طور که از نام آن پیدا است. در صنعت کاربرد دارد. یکی از مزیت های این ترازو این است که می تواند مقیاس های بالا را اندازه گیری نماید. اجسام بزرگ نیازمند یک ترازوی محکم و قوی هستند که بتواند فشار آن ها را تحمل نماید و شکسته نشود. ظاهر ترازو های صنعتی کاملا متفاوت با سایر ترازو ها است. البته برخی از ترازو های صنعتی نسبتا کوچک وجود دارند که در کارخانه ها مورد استفاده واقع می شوند. ترازو های صنعتی می توانند اجسام بسیار بزرگ نظیر یک ماشین پر از بار را نیز اندازه بگیرند. حال می خواهیم بدانیم که عملکرد این ترازوی خاص و منحصر به فرد چگونه است و چگونه می تواند از این ترازو ها استفاده نمود. کاربرد ترازو های ساده بسیار آسان است کافی است که اجسام را روی این وسیله قرار بدهیم و عدد نشان داده شده را مشاهده نماییم. عملکرد ترازوی پند صنعتی کمی متفاوت تر است در واقع این ترازو ها کاربری سخت تری دارند. نمایشگر های هوشمند این ترازو ها می توانند به کاربر آن کمک نمایند. در ادامه ی این مقاله به معرفی برخی ترازو های صنعتی پند خواهیم پرداخت.

معرفی تعدادی ترازوی پند:

ترازوی صنعتی پند مدل px 300030 کیلویی : این ترازو می تواند تا جرم سی کیلو گرم را اندازه گیری نماید. کوچک ترین مقیاس اندازه گیری آن یک گرم است که می تواند بسیار کارآمد باشد. دارای بدنه ی استیل و ضد زنگ بوده از این رو می تواند تا سال های طولانی دوام داشته باشد. ترازوی پند می تواند از طریق باتری کار کند. قابلیت اتصال به چاپگر این ترازو نیز یکی از مهم ترین مزیت ها می باشد.

ترازوی صنعتی پند مدل px 7000  هفتاد کیلو گرم: این ترازو نیز شبیه به مدل قبلی می باشد اما دارای مزیت های دیگری می باشد. مقیاس اندازه گیری این ترازو از 1 گرم تا 70 کیلوگرم می باشد. همان طور که قبلا نیز ذکر شد واحد اندازه گیری ترازو های پند گرم می باشد. نمایشگر این ترازو ال ای دی می باشد و کیفیت بسیار بالایی دارد که می تواند اعداد را با کیفیت عالی نشان دهد. این ترازو در محیط مرطوب می تواند دوام بیاورد از این بهترین ترازو برای آشپزخانه، رستوران، تهیه غذا و غذا خوری ها می باشد. از این ترازو در اندازه های کوچک تر می توان در فست فود ها مشاهده نمود. کارخانه های صنایع غذایی که بخار آب در آن ها به وفور وجود دارد نیز می توانند از این ترازو بهره ببرند زیرا در برابر بخار آب نیز مقاوم است و کارایی عالی دارد.

تماس با ما

تماس دفتر مرکزی : 0216123

مرکز پیامک : 0216123

نشانی : ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دولفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 511
نمایش همه
علاقه مندی ها ()