کاغذ دیواری از محصولات دکوراسیون داخلی است که در جهت تزئین دیوار مورد استفاده قرار گرفته می شوند. کاربرد دیوارپوش را از گذشته تا به امروز بر روی برخی از دیوارهای بناهای مختلف قابل مشاهده می باشند. به مرور زمان دستگاه های چاپ کاغذ دیواری دچار تغییر و تحول شد و قطعات و تکنولوژی مدرن و دیجیتال به آنها افزوده شد و تغییراتی در چاپ کاغذهای دیواری بوجود آمد. در نتیجه انواع کاغذ دیواری با طرح های مدرن و کلاسیک طراحی و چاپ شدند که در نتیجۀ آن آثار زیبایی بر روی دیوارها به چشم می خورد. امروزه خرید و فروش کاغذ دیواری در بین انواع دیوارپوش رونق گرفته است که منجربه خلق تصاویر زیبا بر روی دیوار شده است. برای اطلاع از قیمت فروش کاغذ دیواری به سایت مراجعه کنید.

خرید کاغذ دیواری گل برجسته

با گذشت زمان خرید کاغذ دیواری گل برجسته جای خود را به انواع کاغذ دیواری ساده و معمولی داد. با بهره گیری از ایده های خلاقانه در طراحی کاغذ دیواری، چاپ انواع کاغذ دیواری گل برجسته که به رنگ های نقره ای و طلایی تزئین شده بودند، مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته شد و تحولی شگفت انگیز و قابل توجهی را در دید بیننده بوجود آورد. به عنوان مثال آلبوم کاغذ دیواری ویچی که محصول کشور چین است شامل طرح های متنوعی از کاغذ دیواری برجسته و اکلیل دار می باشد که دارای پوشش pvc می باشند که قابل شستشو هستند و زیبایی فوق العاده ای را به فضای دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی و یا اتاق خواب می دهد. همچنین برای تزئین دیوار دکوراسیون داخلی بوتیک و یا محیط های اداری نیز بسیار مناسب می باشند و این چنین زیبایی محیط را چندین برابر می نماید.

فروش جدیدترین انواع کاغذ دیواری

فروش جدیدترین انواع کاغذ دیواری را در بازار شاهد می باشیم، که شامل انواع کاغذ دیواری سه بعدی یا پوستر دیواری می باشیم. تنوع بخشیدن به ایده های چاپ کاغذ دیواری، باعث تحول طرح و جنس کاغذ دیواری شده است که نسبت به گذشته جذاب تر و لاکچری و همچنین مقاوم تر تولید می شوند. به همین منظور است که همواره با گذشت زمان، کیفیت محصولات بهتر از گذشته می شوند، ضمن آنکه محبوبیت آنها نیز در میان عموم مردم بهبود پیدا می کند. در نتیجه می توانید تنها با خرید کاغذ دیواری لوکس، طراحی نمای دکوراسیون را مجلل و شیک نمائید و به نوعی باعث ارتقاء و ارزش ملک شوید. بنابراین شاهد خواهید بود که دید مخاطب به مراتب نسبت به گذشته تغییر پیدا خواهد کرد و برای شخصیت و حرفۀ شما اعتبار خاصی قائل خواهد بود.

از نظر روانشناسی جلوه و نمای دکوراسیون و پیرامون افراد، به طور غیر مستقیم بر روی خلق و خو و همچنین نظر افراد تأثیرگذار می گذارد. لذا همواره تأکید می شود که محیط پیرامون خود را متناسب با شخصیت و سلیقه تغییراتی بوجود آورید تا به نوعی شما را افسرده و کسالت آور ننماید. برای خرید کاغذ دیواری های مدرن و کلاسیک به سایت مراجعه کنید. 

قیمت خرید کاغذ دیواری

قیمت خرید کاغذ دیواری نسبت به جنس و فناوری چاپ کاغذ دیواری مشخص می گردد. بنابراین می توانید متناسب با توان مالی خود و سلیقۀ شخصی، اقدام به خرید کاغذ دیواری ارزان و یا لاکچری گران قیمت نمائید. البته با پیشرفت فناوری چاپ محصولات کاغذ دیواری، امکان خرید انواع کاغذ دیواری با کیفیت و قیمت ارزان برای تمام اقشار جامعه فراهم می باشد. لذا می توانید از میان آلبوم های کاغذ دیواری بهترین تصویر را انتخاب نمائید که متناسب با سلیقۀ شما باشد.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس، چندین سال است که در حوزۀ فروش و پخش محصولات کاغذ دیواری و سایر محصولات دکوراتیو در تهران فعالیت دارد و امکان ارسال انواع کاغذ دیواری را به شهرستان ها را نیز برای مشتریان فراهم نموده است.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 549
نمایش همه
علاقه مندی ها ()