سی بی سی تی سعادت آباد از گزینه هایی است که در جهت عکس برداری دندان به آنجا مراجعه می شود. تصویربرداری سی بی سی تی دندانپزشکی به عنوان یکی از پیشرفته ترین تکنولوژی های عکسبرداری دندان محسوب می شود و زمینۀ مشاهدۀ نسوج نرم و سخت دهان را به صورت سه بعدی و اندازه های دیستروشن و همچنین بزرگنمایی مگنی فیکیشن فراهم نموده است. استفاده از خدمات مرکز سی بی سی تی سعادت آباد بر اساس نسخه و نیاز پزشک صورت می گیرد. لازم به ذکر است که ترکیب اسکن عکسبرداری این نوع اسکن به صورت سطحی و همچنین سطحی- حجمی می باشد و به نوعی ماتریکس سه بعدی را بوجود می آورد. در نتیجه از دقت و توجه بالایی برخوردار می باشد. برای اطلاع از مرکز سی بی سی تی تخصصی دندان در سعادت آباد  به سایت مراجعه کنید.

خدمات سی بی سی تی سعادت آباد

خدمات سی بی سی تی دندان سعادت آباد با هدف تشخیص در دسترس متخصص دندانپزشک قرار گرفته می شود. در واقع خیلی از بیماری های دهان و دندان به طور طبیعی دیده نمی شود و این مسئله موجب شده است تا انواع دستگاه سی بی سی تی و سی تی اسکن دندان ساخته شوند که با استفاده از آنها بتوان بیماری های نهفتۀ موجود در دهان و دندان را شناسایی نمود و در نتیجه بهترین راه درمان را برای آنها انتخاب نمایند. همانطور که می دانید در ابتدا، دندانپزشک معالج، نسخۀ تصویربرداری سی تی اسکن را برای بیمار تجویز می کند و بر اساس آن روش درمان بیمار را آغاز می کند، حال در این زمان اگر مشکل بیمار بر روی عکس رادیولوژی که گرفته شده، قابل تشخیص نبود، در این صورت تجویز تصویربرداری سی بی سی تی دندان در سعادت آباد داده می شود تا بدین وسیله درمان نهایی بیمار قطعی می گردد.

ویژگی های این نوع تصویربرداری بسیار گسترده می باشد و این مسئله به دندانپزشکان کمک می نماید تا با دقت و توجه کامل، مناسب ترین روش درمانی را بر روی بیمار اجرا نمایند و به نوعی فرد احساس سردرگمی و استرس نداشته باشد. عموماً جراحی فک و صورت که مرتبط به دندان عقل، ریشۀ دندان ها، ارتودنسی، ایمپلنت، کامپوزیت و غیره می شوند، نیاز دارند که برای تشخیص شیوۀ درمانی حتماً تصویربرداری رادیولوژی برای آنها صورت گیرد که نوع عکسبرداری متناسب با تشخیص دندانپزشک و یا پس از مشاهدۀ عکس های اولیه صورت می گیرد.  

همواره به یاد داشته باشید که برای دریافت خدمات تصویربرداری رادیولوژی سی بی سی تی، نباید زیورآلات، دندان مصنوعی، سنجاق سر، عینک و هر نوع وسیلۀ فلزی به همراه داشته باشد چون باعث اختلال در نتایج عکسبرداری می شود. با توجه به مدرن بودن این شیوۀ تصویربرداری، تشخیص بیماری های فک و صورت، دهان و دندان بسیار ساده می شود و به عبارتی بیماری های دندان نهفته را به صورت کاملاً واضح نشان می دهد و برای تشخیص بخش عظیمی از اختلالات مفصلی دندان ها به کار می رود که برای ارائه خدمات انواع ایمپلنت لازم و ضروری می باشد.برای اطلاع از خدمات فوتوگرافی دندان به سایت مراجعه کنید.

هزینه سی بی سی تی در سعادت آباد

هزینه سی بی سی تی دندان در سعادت آباد بر اساس تعرفه های مشخص شده از سوی وزارت بهداشت و درمان دریافت می شود. در نتیجه می توانید از پرداخت هزینۀ تصویربرداری مطمئن باشید که بیش از اندازه پرداخت نخواهید نمود. امروزه استفاده از تکنولوژی CBCT دندان، روش های درمان بیماری های نهفته دندان را بیش از پیش ساده تر نموده است و به نوعی از هزینه های متفرقه جلوگیری نموده است.

مرکز رادیولوژی دکتر نکیسا ایل، یکی از معتبرترین مراکز تصویربرداری دندان در سعادت آباد می باشد که با استفاده از دستگاه های پیشرفته، به نوعی امکان تشخیص اکثر بیماری های نهفته دندان را برای متخصصان دندانپزشک ساده تر از گذشته نموده است.

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 744
نمایش همه
علاقه مندی ها ()