کمد دیواری یکی از مهم ترین تجهیزات دکوراسیون داخلی است که سال های اخیر مورد استقبال خیلی از مردم قرار گرفته است. خرید کمد دیواری علاقه مندان زیادی پیدا کرده است چون شامل مزایای متعددی می باشد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. اگر فضای خالی اتاق بیش از اندازه می باشد و شما نیز قصد خرید کمد دارید، می توانید از مزایای کمدهای دیواری بهره مند شوید.

انواع کمد دیواری

انواع کمد دیواری ریلی و کمدهای دیواری باکسی از انواع کمد دیواری موجود در بازار می باشد که می توانید متناسب با سبک دکوراسیون مورد دلخواه خود، سفارش خرید بهترین کمد دیواری را ثبت نمائید. هر کدام از سبک های مختلف کمد دیواری در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق نقش بسزایی دارد و باعث نظم بخشیدن به فضای اتاق می شود. در نتیجه توجه داشته باشید که متناسب با ابعاد و فضای اتاق، مناسب ترین کمد دیواری را با قمیت ارزان و جنس مقاوم خریداری نمائید. در بازار انواع طرح و سبک کمد دیواری موجود می باشد که به صورت آماده و یا به صورت سفارشی، می توانید درخواست خود را برای ساخت کمد دیواری با طرح مورد دلخواه خود، به مجموعه های معتبر تولید و پخش کمد دیواری ارائه دهید.

قیمت کمد دیواری

قیمت کمد دیواری به فاکتورهای متعددی از جمله کیفیت متریال به کار رفته و ابعاد کمد دیواری بستگی دارد. خوشبختانه تنوع طرح کمدهای دیواری بسیار متعدد می باشد که این مسئله موجب کاهش قیمت کمد دیواری می شود و به راحتی می توانید سفارش خرید کمد دیواری مورد دلخواه خود را ثبت نمائید. 

مجموعه آکاژو دیزاین به صورت حرفه ای در عرصۀ تولید و فروش انواع تجهیزات دکوراتیو چوبی از جمله انواع کمد دیواری ریلی و باکسی فعالیت دارد. این مجموعه با هدف جلب رضایت مشتریان خرید کمد دیواری سفارشی را نیز با قیمت مناسب انجام می دهد.

ارتباط با ما

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 469
نمایش همه
علاقه مندی ها ()