کابینت آشپزخانه از مهمترین تجهیزات آشپزخانه می باشد که نقش مهمی در تزئین دکوراسیون آشپزخانه دارد. با گذشت زمان شکل ظاهری و جنس کابینت های آَشپزخانه ، زیبایی و کیفیت بهتری پیدا کرده است که موجب جلب نظر مردم قرار گرفته است. با خرید کابینت آشپزخانه به راحتی می توان به وسایل آشپزخانه سر و سامان داد و فضای خلوتی را بوجود آورد.

انواع کابینت آشپزخانه

کابینت ممبران، کابینت کلاسیک، کابینت های مدرن و کابینت های کلاسیک از جمله دسته بندی های انواع کابینت آشپزخانه می باشد. هر کدام از کابینت های آشپزخانه طرفداران خاص خود را دارد که متناسب با سبک های دکوراسیون مدرن و کلاسیک طراحی و ساخته می شوند. امروزه برخی از افراد از کابینت های ممبران به عنوان یکی از سبک های کابینت آشپزخانه کلاسیک می شناسند که در طرح و رنگ بندی های متفاوت ساخته می شوند. کابینت آشپزخانه هایگلاس نیز بیشتر در دسته بندی کابینت آشپزخانه مدرن جا گرفته می شود که در نتیجۀ آن می توان سبک طراحی کابینت آشپزخانه را نیز با سبک دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن هماهنگ نمود. معمولاً خرید کابینت آشپزخانه بر مبنای مشاهدۀ طرح های پیش ساخته کابینت ها صورت می گیرد که به صورت آلبوم به مشتریان نشان داده می شود.

قیمت کابینت آشپزخانه

قیمت کابینت آشپزخانه به بدنۀ کابینت، جنس یراق آلات و طرح کابینت بستگی دارد. در نتیجه به راحتی نمی توان قیمت خرید کابینت آَشپزخانه را مشخص نمود. اگر قصد بازسازی دکوراسیون و تعویض کابینت های آشپزخانه را دارید، بهتر است کابینت آشپزخانه قیمت ارزان را ملاک خرید و انتخاب کابینت قرار ندهید چون در نتیجۀ آن ممکن است در مدت زمان کوتاهی فرسوده و پوسیده شود و شما را متحمل به خرج اضافی نماید. 

مجموعه آکاژو دیزاین از ابتدای فعالیت خود در حوزۀ تولید و طراحی انواع کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک مشغول به کار می باشد و قادر به همراهی مشتریان برای خرید بهترین کابینت آشپزخانه می باشد.

ارتباط با ما

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 487
نمایش همه
علاقه مندی ها ()