کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی از جمله محصولات پلیمری می باشد که در سالهای اخیر با استقبال بسیار زیادی از سوی شرکت های معماری، پیمانکاران، صاحبان مشاغل مختلف و غیره مواجه شد، زیرا این کفپوش ها در مقایسه با ضخامت بسیار کم آن ها که در حدود 2 میلی متر می باشد، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در برابر خراش، ضربه، کشیدگی اجسام و ترددهای بالای وسایل باربری و غیره از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است، و شست و شو و نظافت آن بسیار ساده و سریع می باشد، به همین دلیل است که در رستوران ها، صنایع غذایی، دارویی و غیره از این پوشش های ضد آب و البته آنتی باکتریال استفاده می شود، تا بتوان بهداشت محیط و ایمنی آن را در برابر عوامل محیطی ارتقاء بخشید. انواع کفپوش اپوکسی با ترکیب دو ماده رزین و سخت کننده تولید می شود، که پس از ترکیب و واکنش نشان دادن آن ها با یکدیگر به یک محصول مقاوم و پر قدرت برای محافظت از کف ساختمان ها، سوله ها و غیره تبدیل می شود. قیمت بسیار مناسب کفپوش اپوکسی از دیگر دلایل محبوبیت این کفپوش ها می باشد.

کفپوش های اپوکسی به دلیل سطح صاف و درخشانشان می توانند نور را انعکاس دهند و معمولا روشنایی محیط با استفاده از این نوع کفپوش ها در حدود 200 برابر افزایش می یابد. از دیگر مزایای استفاده از انواع کفپوش اپوکسی می توان به تنوع در طراحی و رنگ، قابلیت نصب بر روی تمامی سطوح سنگی، قدیمی، چوب و موزاییک، مقاومت حرارتی بالا، هزینه های پایین تعمیر و نگهداری و غیره اشاره نمود، که سبب استفاده گسترده ار این کفپوش ها شده است. کفپوش های آنتی باکتریال، آنتی الکترو استاتیک، خود تراز،دیوار ضد اسید،صنعتی و پارکینگی  از جمله کفپوش های اپوکسی هستند که هزینه های نصب و اجرای آن ها نیز با یکدیگر متفاوت می باشد.

از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده انواع خدمات اجرای کفپوش اپوکسی می توان به مرکز تخصصی پارس الیس اشاره کرد، که دارای تعداد بسیار بالایی پروژه موفق در زمینه های مختلف انواع بتن ریزی کف ، کفسازی های صنعتی و .... می باشد، و در طی سالها تلاش و فعالیت مستمر و درخشان خود توانسته اعتماد مشتریان را جلب نماید.

تماس با ما

آدرس: تهران، نارمک، میدان نبوت، خیابان جانبازان غربی، ساختمان 89

تلفکس: 02177130486 و  02177130488

                 02177274887 و 09123963060

ایمیل:  info@parselis.com / ceo@parselis.com        pars.elisco@gmail.com                                    

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1066
نمایش همه
علاقه مندی ها ()