شیشه دودی برای اسپرت نمودن خودرو نصب می شود تا از تابش مستقیم نور به داخل خودرو جلوگیری شود، ضمن آنکه به زیبایی خودرو افزوده می شود. اگر در سطح شهر رانندگی کرده باشید، حتماً خودروهایی که مجهز به شیشه های دودی می باشند را مشاهده کرده باشید. برای خرید شیشه دودی می توانید به فروشگاه های لوازم اسپرت خودرو مراجعه نمائید و متناسب با نوع ماشین، مناسب ترین رول های شیشه دودی را با قیمت ارزان خریداری نمائید. برای اطلاع از  قیمت رول های شیشه دودی به سایت مراجعه کنید.

رول شیشه دودی

شیشه های دودی توسط رول شیشه دودی بوجود می آید و خودرو را زیبا می کند. رول اصلی شیشه دودی در اندازه های 10، 20، 50 و 75 متری می باشد که برای مجهز نمودن شیشه های یک خودرو تنها نیاز به 6، 7 متر رول شیشه دودی دارد. نصب رول شیشه دودی بسیار ساده می باشد و در عین حال نیاز به کمی دقت و توجه دارد که به هیچ عنوان حباب به زیر رول شیشه دودی نفوذ نکند. در بازار انواع رول شیشه دودی فروخته می شود که درصد تیرگی آنها از یکدیگر متمایز می باشد. برای خرید لوازم اسپرت خودرو به سایت مراجعه کنید

قیمت شیشه دودی

قیمت شیشه دودی به درصد شیشه دودی و متراژ رول شیشه دودی دارد. البته قابل ذکر است که به صورت قانونی باید درصد شیشه دودی که برای اسپرت کردن خودرو استفاده می شود، قابل قبول راهنمائی و رانندگی باشد و دید قابل قبول به داخل خودرو را حفظ کند. درصد شیشه دودی با توجه به نیاز و خواستۀ مشتری انتخاب می شود که این مسئله نیاز به سلیقه و کمی دقت دارد که مناسب ترین نوع رول شیشه دودی را برای خودروی خود خریداری نمائید.

فروشگاه لوازم اسپرت خودرو به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش رول شیشه دودی فعالیت دارد و متناسب با نیاز مشتریان، انواع رول شیشه دودی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به فروش می رساند.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 529
نمایش همه
علاقه مندی ها ()