پارکت از ورقه های چوب طبیعی و مستحکم ساخته شده است که با استفاده از چسب های مخصوص بر روی سطوح کف نصب می گردند. طراحی دکوراسیون از مهمترین دغدغه های مردم است که در زندگی روزمره با آن در گریبان می باشند، به همین دلیل همواره به دنبال استفاده از جدیدترین محصولات دکوراتیو برای تزئین دکوراسیون و همچنین بهبود و آسایش زندگی خود می باشند. کفپوش پارکت نیز با همین هدف طراحی شده است. برای اطلاع از  سفارش انواع پارکت به سایت مراجعه کنید

انواع پارکت لمینت

در بازار پارکت چوبی و پارکت لمینت به عنوان انواع کفپوش پارکت فروخته می شود. هر کدام از پارکت ها دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند که متناسب با مکان های مختلف طراحی شده اند. به عنوان مثال پارکت لمینت به دلیل برخورداری از ویژگی ضد آب بودن، بهترین گزینه برای پوشش کف استخرها، رستوران ها، آشپزخانه های صنعتی، هتل ها و غیره می باشد که نیاز به شست و شوی فراوان سطوح کف دارد و به راحتی می توان از انواع پارکت لمینت ساخت ایران و خارجی استفاده نمود که نسبت به آب بسیار مقاوم می باشند و فرم خود را از دست نمی دهد.

قیمت پارکت لمینت

قیمت پارکت لمینت ارزان و مناسب تر از پارکت چوبی می باشد. ضمن آنکه پارکت لمینت از مواد مقاوم و ضخیم طراحی و ساخته شده است. در حال حاضر شاهد فروش انواع پارکت لمینت zx، پارکت لمینت راش ساخت ایران، یشیل، داچ فلور، هرمس، لمینت z4، پارکت لمینت دنیز، انزو، یونیک، شانو، پارکت های لمینت دکو و ... می باشیم که حاصل ساخت کشور ایران و آلمان و چین می باشند. برای اطلاع از  مرکز فروش پارکت لمینت ضدآب آلمانی از طریق لینک اقدام کنید.

پارکت لمینت قیمت ارزان را می توان از فروشگاه های معتبر پخش پارکت و مصالح ساختمانی دکوراتیو خریداری نمود. فروشگاه دکور آفیس به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در تهران فعالیت دارد و امکان خرید و سفارش اینترنتی انواع پارکت لمینت را برای مشتریان فراهم نموده است.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 550
نمایش همه
علاقه مندی ها ()